طراحی لوگوی حمل و نقل

طراحی لوگوی حمل و نقل

طراحی لوگوی حمل و نقل

طراحی لوگوی حمل و نقل باید به گونه ای باشد که حس اعتماد، مسئولیت و حرفه ای بودن را در مخاطب ایجاد نماید. همچنین باید منعکس کننده این موضوع مهم باشد که شرکت حمل و نقل شما ارائه دهنده خدمات سریع و کارامد بوده و متمایز از رقبا است.

  • رعایت اصول برندینگ در لوگو
  • طراحی توسط 8 گرافیست برتر
  • ضمانت بازگشت وجه

طراحی لوگوی حمل و نقل


روزانه هزاران کالا در همه جای جهان جابه جا شده و به مقصدهای مختلف فرستاده میشوند و این شرکت های حمل ونقل هستند که این کالاها را به دست ما میرسانند. شرکت های حمل ونقل در حوزه های ترابری، تحویل کالا، بارگیری، تخلیه، بسته بندی و جابه جایی فعالیت میکنند. هر شرکت کوچک یا بزرگی مستلزم طراحی لوگوی حمل و نقل منحصربه فرد خودش است تا حضورش را در صنعت بسیار رقابتی حمل و نقل به تصویر بکشد. طراحی لوگوی حمل و نقل باید به گونه ای باشد که حس اعتماد، مسئولیت و حرفه ای بودن را در مخاطب ایجاد نماید. همچنین باید منعکس کننده این موضوع مهم باشد که شرکت حمل و نقل شما ارائه دهنده خدمات سریع و کارامد بوده و متمایز از رقبا است.

نکات طراحی لوگوی حمل و نقل

  • در طراحی لوگوی حمل و نقل از رنگ هایی مانند آبی، سبز، سیاه، خاکستری و بنفش استفده میشود، چراکه این رنگها احساساتی از قبیل اعتماد، صداقت، کیفیت، جدیت، مسئولیت و احترام را به مخاطب انتقال میدهند.
  • معمولا در طراحی لوگوی حمل و نقل از تصاویر و نماد خاصی استفاده نمیشود. اکثر این لوگوها مبتنی بر متن هستند و نام شرکت در تایپوگرافی با حروف درشت با رنگ مناسب در طرح لوگو نوشته میشود. میتوان از عناصر گرافیکی مانند حاشیه، خطوط، جعبه و یا تصاویر کامیون استفاده نمود.
  • شرکت حمل و نقل شما برای تمایز از رقبا باید ویژگی های منحصربه فردی همچون قیمت های رقابتی، خدمات سریع، رانندگان خوش اخلاق و مورد اعتماد و … داشته باشد. سعی کنید به طور تلویحی به این نکات در طراحی لوگوی حمل و نقل خود اشاره نمایید.
  • اگر در زمینه خاصی مانند حمل ونقل مواد غذایی فعالیت میکنید، سعی کنید در طرح لوگویتان آن را نشان دهید. همچنین باید توجه کنید که لوگوی شما در مقیاس ها و زمینه های مختلف مانند کامیون ها، لباس کار، کارت ویزیت و … چاپ خواهد شد. بنابراین در جزئیات و رنگبندی مناسب دقت کنید.

مشاهده نمونه کارها و سفارش لوگو