طراحی لوگوی بازاریابی

اگر در زمینه بازاریابی فعالیت میکنید، یک لوگوی منحصربه فرد میتواند از مهمترین بخش های موفقیت کسب و کارتان و یکی از بهترین روش های ارتباط با مشتری باشند.

❖   رعایت اصول برندینگ در لوگو

❖   طراحی توسط 8 گرافیست برتر

❖   ضمانت بازگشت وجه

مشاهده نمونه کارها و سفارش لوگو

طراحی لوگوی بازاریابی

اگر در زمینه بازاریابی فعالیت میکنید، یک لوگوی منحصربه فرد میتواند از مهمترین بخش های موفقیت کسب و کارتان و یکی از بهترین روش های ارتباط با مشتری باشند. لوگوها به عنوان نماینده های گرافیکی شرکت ها، قابل رویت ترین تجلی یک شرکت درون بازار هدف هستند. اگر یک لوگو مدرن داشته باشید که به خوبی در راستای اهداف بازاریابیتان باشد، شما را در معرض دید مشتریان بالقوه قرار خواهد داد. بنابراین طراحی یک لوگوی خوب بخش ضروری از استراتژی بازارایابی هرشرکتی است.

نکات طراحی لوگوی بازاریابی

check-in-box  مقیاس پذیری یکی از عوامل مهم در طراحی لوگوهای بازاریابی میباشد. مطمعن شوید که جزئیات لوگو هنگام استفاده در ابزارهایی با سایزهای متفاوت مانند کارت ویزیت یا بیلبردهای تبلیغاتی از بین نخواهد رفت.

check-in-box  رنگهای لوگو را با توجه به ماهیت بازاریابی دیجیتال خود انتخاب کنید. رنگ هایی مانند قرمز و نارنجی نشاندهنده جسارت، شور و هیجان هستند. در حالیکه خاکستری حاکی از امنیت، اعتماد و احترام است. با انتخاب رنگ مناسب حسی را که میخواهید مخاطب نسبت به شما داشته باشد، ایجاد کنید.

check-in-box  لوگوی شما باید برای مشتریان بالقوه قابل درک باشد. باتوجه به مخاطبان خود طراحی کنید. هرمخاطب با گروه سنی و علایق متفاوت انتظارات خاصی دارد. با توجه به مخاطبانتان و خدماتی که ارائه میدهد از ایکون ها و افکت های خاص استفاده کنید.

check-in-box  افراد بر اساس فونت ها و تایپوگرافی به کاررفته در طرح لوگو، فرضیات ناخودآگاه در مورد شما شکل میدهند. درنتیجه با استفاده از یک فونت عالی و متناسب با اهداف بازاریابی میتوانید در ذهن مخاطب متمایز از رقبا باشید.