طراحی لوگوی املاک

لوگوها در املاک نخستین چیزی است که مخاطبان به آن توجه میکنند. از نظر مشتریان لوگوی شما باید حرفه ای و در عین حال منحصربه فرد باشد.

❖   رعایت اصول برندینگ در لوگو

❖   طراحی توسط 8 گرافیست برتر

❖   ضمانت بازگشت وجه

مشاهده نمونه کارها و سفارش لوگو

طراحی لوگوی املاک

لوگوها در املاک نخستین چیزی است که مخاطبان به آن توجه میکنند. از نظر مشتریان لوگوی شما باید حرفه ای و در عین حال منحصربه فرد باشد. همچنین باید در هماهنگی با برندتان نیز باشد. رسیدن به این امرمهم کارچندان دشواری نیست و مستلزم آگاهی و شناخت از بازاریابی و اندکی ابتکار است. طراحی لوگوی املاک خود را به ما بسپارید.

 

نکات طراحی لوگوی املاک:

check-in-box  از نمادهای معمولی استفاده نکنید. بسیاری از شرکت های املاک به سادگی از نماد یک خانه در رنگ و سبک های مختلف استفاده میکنند. این نماد برای ناظران تداعی کننده املاک خواهد بود ولی آیا آنها شما را درمیان انبوه شرکت های املاک با این نماد به خاطر خواهند سپرد؟ باید تلاش کنید که تا حدامکان نمادی جدید، چشم نوازو به یادماندنی داشته باشید که درعین حال با املاک نیز مرتبط باشد. در طرح های جدید و خلاقانه از الگوهای متفاوتی برای اشاره به ایده های قدیمی مانند خانه استفاده میشود. خطوط هندسی مربع ها و مثلثها یا خطوط هرمی شکل از جمله این الگوهای جایگزین هستند.

check-in-box  خلاق باشید. شما مجبور به پیروی از الگوهای قدیمی نیستید. سعی کنید از مفاهیمی استفاده کنید که مفاهیمی همچون خانه، خانواده، دارایی و هرنماد دیگر مرتبط به املاک را در ذهن مخاطب تداعی نماید.

  از فونت های فانتزی استفاده نکنید چراکه غیرحرفه ای به نظر می ایند. نوشته ها نقش موثر و چشمگیری دارند. سایز و رنگ و سبک های مختلف را امتحان کنید تا بهترین موردی راکه در تناسب با شما و اهداف شما است بیابید.

check-in-box  لوگوی املاک شما باید منعکس کننده حوزه کاری و شخصیت شما باشد. اگر در یک زمینه خاص مانند فروش خانه های قدیمی فعالیت میکنید، احتمالا سبک سنتی و قدیمی تر مناسب شما خواهد بود. اگر حرفه شما خانه های ساحلی است میتوانید از تصاویر مربوط به دریا، شن و ماسه استفاده نمایید. به یاد داشته باشید که لوگوی شما تصویری از خدماتتان در ذهن مخاطب است.

check-in-box  برندتان را از طریق خدمات، مکان و سبک انجام کارتان به وضوح تعریف کنید.هرچه لوگوی شما در هماهنگی با برندتان باشد، مخاطبان بیشتری شما را خواهند شناخت. همچنین امکان دارد که مخاطبان شما انتظارات خاصی داشته باشند. باید از این انتظارات آگاه بوده و سعی در براوردن آنها نمایید.

check-in-box  استفاده از رسانه های مختلف را فراموش نکنید. به خاطرداشته باشید که شاید لازم باشد از لوگویتان در فونت های کوچکتر یا بزرگتر مانند به کاربری در صفحات وب، کارت ویزیت و ...استفاده کنید. بنابراین جزئیات بیش از حد از کیفیت و تاثیرگذاری لوگویتان می کاهد.

check-in-box  از طرح های شولوغ و گیج کننده استفاده نکنید. لوگوی شما محور اصلی تبلیغاتتان است. نوشته های بسیار بزرگ، تصاویر متعدد یا پس زمینه های خیره کننده از اهمیت لوگوی شما و تاثیرگذاری آن بر مخاطب کم میکند.