طراحی لوگوی مد و پوشاک

طراحی لوگوی مد و پوشاک
از انجاییکه صنعت مد وپوشاک بر زیبایی شناسی و ظاهر افراد تمرکز دارد، بهتر است لوگویی طراحی کنید که هم زیبا بوده و هم تصویر منحصربه فرد برند شما را به مخاطب و بازار هدف ارائه کند.
- رعایت اصول برندینگ در لوگو
- طراحی توسط 8 گرافیست برتر
- ضمانت بازگشت وجه
طراحی لوگوی مد و پوشاک
از انجاییکه صنعت مد وپوشاک بر زیبایی شناسی و ظاهر افراد تمرکز دارد، بهتر است لوگویی طراحی کنید که هم زیبا بوده و هم تصویر منحصربه فرد برند شما را به مخاطب و بازار هدف ارائه کند. این صنعت بسیار رقابتی است بنابراین لوگوی شما باید جذاب، مدرن و شیک باشد تا وجه تمایزتان را به مخاطب نشان دهد. آیا از مواد ارگانیک استفاده میکنید؟ آیا برای گروه سنی خاص طراحی میکنید؟ فعالیت شما در زمینه مد و پوشاک بانوان است یا آقایان و یا کودکان؟ طرح لوگوی شما باید این نکات را منعکس کند.
نکات طراحی لوگوی مد و پوشاک
- در صنعت مد و پوشاک رنگ نقش بسیار مهمی دارد، چراکه در تصمیم گیری مشتریان برای خرید تاثیر قابل ملاحظه ای میگذارد. بنابراین در طراحی لوگوی مد و پوشاک باید به روانشناسی رنگ های مختلف توجه کرده و بهترین رنگبندی مناسب با استایل و برند خود را انتخاب نمود.
سفید: سادگی، پاکیزگی و خلوصیت
سیاه: جسارت و اعتبار کاملا مناسب برای لباس های بیزینسی
قرمز: شور و هیجان، عشق و احساس
آبی: اعتمادبه نفس و امنیت مناسب برای لباس های روزانه
نارنجی: اشتیاق، شور و هیجان
زرد: شادی، صمیمیت و دوستی
سبز: طبیعت و تازگی
بنفش: بسیار سلطنتی، زیبایی و خلاقیت
صورتی: مناسب برای پوشاک بانوان و کودکان
قهوه ای: ثبات و آرامش، مناسب برای پوشاک آقایان
خاکستری: بسیار کاربردی ومناسب با پوشاک و لباس کار
- مقیاس پذیری اهمیت بسزایی دارد. چراکه لوگوی شما در اندازه های کوچک مانند برچسب لباس ها و اندازه های بزرگ مانند بیلبردهای تبلیغاتی استفاده خواهد شد. بنابراین جزئیات را به نحوی به کار ببرید که در زمینه ها و سایزهای مختلف ظاهر لوگوی شما تغییر نیابد.
- طراحی لوگوی مهندسی
- طراحی لوگوی پزشکی
- طراحی لوگوی بیمه
- طراحی لوگوی پوشاک
- طراحی لوگوی هنری
- طراحی لوگوی گیم
- طراحی لوگوی حمل و نقل
- طراحی لوگوی علم و تکنولوژی
- طراحی لوگوی بازاریابی
- طراحی لوگوی حقوقی
- طراحی دکوراسیون و مبلمان
- طراحی لوگوی ورزش و تندرستی
- طراحی لوگوی معماری
- طراحی لوگوی محیط زیست