طراحی لوگوی مد وپوشاک

از انجاییکه صنعت مد وپوشاک بر زیبایی شناسی و ظاهر افراد تمرکز دارد، بهتر است لوگویی طراحی کنید که هم زیبا بوده و هم تصویر منحصربه فرد برند شما را به مخاطب و بازار هدف ارائه کند.

❖   رعایت اصول برندینگ در لوگو

❖   طراحی توسط 8 گرافیست برتر

❖   ضمانت بازگشت وجه

مشاهده نمونه کارها و سفارش لوگو

طراحی لوگوی مد و پوشاک

از انجاییکه صنعت مد وپوشاک بر زیبایی شناسی و ظاهر افراد تمرکز دارد، بهتر است لوگویی طراحی کنید که هم زیبا بوده و هم تصویر منحصربه فرد برند شما را به مخاطب و بازار هدف ارائه کند. این صنعت بسیار رقابتی است بنابراین لوگوی شما باید جذاب، مدرن و شیک باشد تا وجه تمایزتان را به مخاطب نشان دهد. آیا از مواد ارگانیک استفاده میکنید؟ آیا برای گروه سنی خاص طراحی میکنید؟ فعالیت شما در زمینه مد و پوشاک بانوان است یا آقایان و یا کودکان؟ طرح لوگوی شما باید این نکات را منعکس کند.

نکات طراحی لوگوی مد و پوشاک

check-in-box  در صنعت مد و پوشاک رنگ نقش بسیار مهمی دارد، چراکه در تصمیم گیری مشتریان برای خرید تاثیر قابل ملاحظه ای میگذارد. بنابراین در طراحی لوگوی مد و پوشاک باید به روانشناسی رنگ های مختلف توجه کرده و بهترین رنگبندی مناسب با استایل و برند خود را انتخاب نمود.

سفید: سادگی، پاکیزگی و خلوصیت

سیاه: جسارت و اعتبار کاملا مناسب برای لباس های بیزینسی

قرمز: شور و هیجان، عشق و احساس

آبی: اعتمادبه نفس و امنیت مناسب برای لباس های روزانه

نارنجی: اشتیاق، شور و هیجان

زرد: شادی، صمیمیت و دوستی

سبز: طبیعت و تازگی

بنفش: بسیار سلطنتی، زیبایی و خلاقیت

صورتی: مناسب برای پوشاک بانوان و کودکان

قهوه ای: ثبات و آرامش، مناسب برای پوشاک آقایان

خاکستری: بسیار کاربردی ومناسب با پوشاک و لباس کار

check-in-box مقیاس پذیری اهمیت بسزایی دارد. چراکه لوگوی شما در اندازه های کوچک مانند برچسب لباس ها و اندازه های بزرگ مانند بیلبردهای تبلیغاتی استفاده خواهد شد. بنابراین جزئیات را به نحوی به کار ببرید که در زمینه ها و سایزهای مختلف ظاهر لوگوی شما تغییر نیابد.