طراحی لوگوی محیط زیست

تمام سازمان های محیط زیستی با طبیعت در ارتباط هستند، بنابراین همگی از المان های طبیعی در طرح های لوگوی خود استفاده میکنند که شامل تصاویری از قبیل درخت، برگ، کوه و گیاهان مختلف است.

❖   رعایت اصول برندینگ در لوگو

❖   طراحی توسط 8 گرافیست برتر

❖   ضمانت بازگشت وجه

مشاهده نمونه کارها و سفارش لوگو

طراحی لوگوهای محیط زیست

امروزه مردم بیش از پیش به محیط اطراف خود اهمیت میدهند. شرکت ها و سازمان های محیط زیست نیز با آگاهی از آلودگی و گرم شدن کره زمین و سایر مشکلات زیست محیطی در سراسر جهان برای حفاظت از محیط زیست احساس مسئولیت میکنند. تمام این سازمان ها با طبیعت در ارتباط هستند، بنابراین همگی از المان های طبیعی در طرح های لوگوی خود استفاده میکنند که شامل تصاویری از قبیل درخت، برگ، کوه و گیاهان مختلف است. تمام این تصاویر احساساتی از قبیل شادی، تعادل وهماهنگی را انتقال میدهند.

نکات طراحی لوگوی محیط زیست

check-in-box  از رنگ های طبیعی مانند سبز استفاده کنید که مفاهیم مثبتی را مانند دوستدار محیط زیست برای اکثر مردم تداعی میکند. همچنین استفاده از نمادها و آیکون های برگ و درخت در طرح های مختلف بسیار رایج است.

check-in-box  تا حد امکان از فونت های فانتزی استفاده نکنید. چراکه هدف از این نوع لوگوها انتقال یک پیام واضح و شفاف درباره محیط زیست به مخاطب است. بنابراین فونت به کاررفته نیز باید ساده و درعین حال تاثیرگذار باشد. اخیرا استفاده از کاراکترهای حیواناتی که در خطر و درمعرض انقراض هستند، در طراحی لوگوهای محیط زیست رایج شده است.

check-in-box  استفاده از اشکال هندسی ساده و قوی در لوگوهای محیط زیست روند روبه رشدی داشته است. برای مثال دایره ها نماد کره زمین یا خورشید یا محصولات طبیعی مانند میوه های گرد هستند و حسی از تکامل و تندرستی را انتقال میدهند. مثلث نماد قدرت، حرکت و تعادل است. شکل های چرخشی نیز نماد زندگی، رشد و تغییر هستند. برای مثال یک لوگوی مربوط به فعالیت های بازیافتی میواند فلش های سبز رنگ در شکل یک مثلث باشد.