طراحی لوگوی تجاری

طراحی لوگوی تجاری

طراحی لوگوی تجاری


یک لوگوی خوب نقش بسزایی را در معرفی و شناساندن کسب و کار شما به عموم مردم و مشتریان بالقوه دارد. در میان انواع مختلف لوگو، لوگوی ترکیبی بهترین انتخاب برای بیشتر کسب و کارهای کوچک است؛ چراکه در لوگوی ترکیبی نام کمپانی با تصویرآن یکی میشود.

  • رعایت اصول برندینگ در لوگو
  • طراحی توسط 8 گرافیست برتر
  • ضمانت بازگشت وجه

طراحی لوگوی تجاری


هر کسب و کار مستلزم این است که به مخاطبان خود بگوید که در صورت استفاده از کالاها یا خدمات خاص آن کسب و کار، از چه مزایا و سودهایی برخوردار میشوند. یک لوگوی خوب نقش بسزایی را در معرفی و شناساندن کسب و کار شما به عموم مردم و مشتریان بالقوه دارد. باتوجه به چند نکته ساده ولی کلیدی میتوانید لوگوی منحصربه فرد خودتان را در راستای نگرش ها و اهداف خاص خودبسازید.

نکات طراحی لوگوی تجاری

  •  در میان انواع مختلف لوگو، لوگوی ترکیبی بهترین انتخاب برای بیشتر کسب و کارهای کوچک است؛ چراکه در لوگوی ترکیبی نام کمپانی با تصویرآن یکی میشود.
  • اشکال معنی خاصی در لوگو دارند که به ویژه در لوگوهای تجاری نماد بارزتری به خود میگیرند. دایره ها نماد جامعه، وحدت، عشق و دوستی است. حلقه ها به نوعی پیوند، روابط ثابت و پایدار اشاره میکنند. خطوط مستقیم نشانگر قدرت، کارایی و حرفه ای بودن هستند. مثلث ها نماد علم، مذهب، قانون و قدرت میباشند. مربع و مثلث حاکی از حس تعادل نیز است. خطوط عمودی نماد مردانگی، قدرت و پرخاشگری هستند درحالیکه خطوط افقی با جامعه، آرامش و سکونت ارتباط معنایی دارند.
  •   زمانیکه شکل لوگوی خود را انتخاب کردید باید رنگ مناسب با حوزه کاری خودتان را بیابید چراکه هر رنگ حس خاصی را در مخاطب برمی انگیزد.
    • زرد: احتیاط، دوستی و ذکاوت
    • سبز: زندگی، طراوت و سرمایه
    • آبی: صلح، اعتمادبه نفس، خوش بینی، امنیت، آرامش، صداقت و قدرت
    • قرمز: عشق، خطر، انرژی و احساس
    • بنفش: هوش و ذکاوت، خلاقیت، وفاداری وزیبایی
    • سفید: سادگی، خلوصیت، پاکی و خوبی
    • خاکستری: مقاومت و استحکام، امنیت، احترام و بالغ بودن
  • هنگام انتخاب رنگ به این نکته توجه کنید که رنگ لوگوی انتخابی به خوبی در زمینه سیاه و سفید کارساز خواهدبود تا استفاده در برخی از رسانه های تبلیغاتی آسان تر گردد. همچنین احتمال دارد رنگ ها در مانیتور کامپیوتر با پرینت روی کاغذ تفوت داشته باشد.
  • در انتخاب فونت مناسب دقت کنید. فونت باید خوانا باشد. فونت های مختلف را در ابزارهای مختلف رسانه ای و تبلیغاتی مانند کارت ویزیت یا بیلبردهای تبلیغاتی امتحان کنید.

مشاهده نمونه کارها و سفارش لوگو