طراحی لوگوی حمل و نقل

طراحی لوگوی حمل و نقل باید به گونه ای باشد که حس اعتماد، مسئولیت و حرفه ای بودن را در مخاطب ایجاد نماید. همچنین باید منعکس کننده این موضوع مهم باشد که شرکت حمل و نقل شما ارائه دهنده خدمات سریع و کارامد بوده و متمایز از رقبا است.

❖   رعایت اصول برندینگ در لوگو

❖   طراحی توسط 8 گرافیست برتر

❖   ضمانت بازگشت وجه

مشاهده نمونه کارها و سفارش لوگو

طراحی لوگوی حمل و نقل

روزانه هزاران کالا در همه جای جهان جابه جا شده و به مقصدهای مختلف فرستاده میشوند و این شرکت های حمل ونقل هستند که این کالاها را به دست ما میرسانند. شرکت های حمل ونقل در حوزه های ترابری، تحویل کالا، بارگیری، تخلیه، بسته بندی و جابه جایی فعالیت میکنند. هر شرکت کوچک یا بزرگی مستلزم طراحی لوگوی حمل و نقل منحصربه فرد خودش است تا حضورش را در صنعت بسیار رقابتی حمل و نقل به تصویر بکشد. طراحی لوگوی حمل و نقل باید به گونه ای باشد که حس اعتماد، مسئولیت و حرفه ای بودن را در مخاطب ایجاد نماید. همچنین باید منعکس کننده این موضوع مهم باشد که شرکت حمل و نقل شما ارائه دهنده خدمات سریع و کارامد بوده و متمایز از رقبا است.

نکات طراحی لوگوی حمل و نقل

check-in-box  در طراحی لوگوی حمل و نقل از رنگ هایی مانند آبی، سبز، سیاه، خاکستری و بنفش استفده میشود، چراکه این رنگها احساساتی از قبیل اعتماد، صداقت، کیفیت، جدیت، مسئولیت و احترام را به مخاطب انتقال میدهند.

check-in-box  معمولا در طراحی لوگوی حمل و نقل از تصاویر و نماد خاصی استفاده نمیشود. اکثر این لوگوها مبتنی بر متن هستند و نام شرکت در تایپوگرافی با حروف درشت با رنگ مناسب در طرح لوگو نوشته میشود. میتوان از عناصر گرافیکی مانند حاشیه، خطوط، جعبه و یا تصاویر کامیون استفاده نمود.

check-in-box  شرکت حمل و نقل شما برای تمایز از رقبا باید ویژگی های منحصربه فردی همچون قیمت های رقابتی، خدمات سریع، رانندگان خوش اخلاق و مورد اعتماد و ... داشته باشد. سعی کنید به طور تلویحی به این نکات در طراحی لوگوی حمل و نقل خود اشاره نمایید.

check-in-box  اگر در زمینه خاصی مانند حمل ونقل مواد غذایی فعالیت میکنید، سعی کنید در طرح لوگویتان آن را نشان دهید. همچنین باید توجه کنید که لوگوی شما در مقیاس ها و زمینه های مختلف مانند کامیون ها، لباس کار، کارت ویزیت و ... چاپ خواهد شد. بنابراین در جزئیات و رنگبندی مناسب دقت کنید.