طراحی لوگوی مالی و حسابداری

یک لوگوی قدرتمند و موفق برای شرکت های مالی و حسابداری به وضوح باید حس اعتماد، امنیت و مسئولیت را مشتریان بالقوه خود برانگیزد.

❖   رعایت اصول برندینگ در لوگو

❖   طراحی توسط 8 گرافیست برتر

❖   ضمانت بازگشت وجه

مشاهده نمونه کارها و سفارش لوگو

طراحی لوگوی مالی و حسابداری

به عنوان یک شرکت مالی و حسابداری باید از این امر آگاه باشید که پول موضوعی مهم و ارزشمند برای همه مردم است. یک لوگوی قدرتمند و موفق برای شرکت های مالی و حسابداری به وضوح باید حس اعتماد، امنیت و مسئولیت را مشتریان بالقوه خود برانگیزد. این لوگوها جزئیات مهم و ظریفی دارند، جزئیاتی که وجه تمایز یک شرکت از رقبا میباشد. استفاده از تصاویری همچون ستون، شیر و کوه برای ایجاد حس قدرت، امنیت، اطمینان و ثبات در مخاطب و همچنین اشکال هندسی مانند دایره و مثلث که نماد ثروت، تعادل و هماهنگی هستند، در این لوگوها معمول و رایج است.

نکات طراحی لوگوهای مالی و حسابداری:

check-in-box  لوگویی طراحی کنید که ساده و درعین حال همراه با تکنولوزی های روز باشد. از به کاربری اشکال و آیکون های رنگارنگ بپرهیزید.

check-in-box  هرچقدر بیشتر بتوانید با به کارگیری رنگ ها و افکت های خاص حس اعتماد و امنیت را در مخاطب برانگیزید، موفق تر خواهید بود.

check-in-box  در هماهنگی با اهداف و خدمات خود باشید. اگر کسی لوگوی شما را ببیند آیا برداشتی از خدمات شما خواهد داشت؟ همچنین طرح لوگوی شما باید با ابزارهای بازاریابی، تم وب سایتتان و جنبه کلی ظاهری کسب و کارتان هماهنگ باشد.

check-in-box  تا حد امکان از فونت های فانتزی کمتر استفاده کنید و افکت هایی را به کارگیرید که مورد پسند عام باشد.