Skip to main content

سفارش طراحی لوگو

 

راهکار خلاقانه حل مسائل و دادن چهره ای نو به کسب و کارتان لوگوی شما نمادی از هویت تجاری شما و برند شماست. اولین تصویر ذهنی مجموعه شما در مشتریان ازطریق لوگوی شما منتقل میگردد.  در سفارش لوگو حساسیت شما باید دو چندان باشد . اصولی که ما در طراحی لوگو رعایت میکنیم  :

سفارش لوگو

چرا طراحی لوگو را جدی بگیرید؟

لوگو نوعی نماد، نشانه یا آرم است که توسط سازمان ها و شرکت های تجاری یا حتی توسط افراد جهت ترویج شناخت عمومی استفاده میشود.


لوگو ابزاری برای ساخت هویت به عنوان بخشی از برند یا نام تجاری یک سازمان میباشد. همچنین ابزاری برای ایجاد افکار و احساسات مطلوب درباره این سازمان ها است.


انواع مختلفی از لوگو وجود دارد که همگی آنها ترکیبی از تایپوگرافی و تصاویر هستند. ولی هر نوع لوگو احساس متفاوتی را به برندتان می دهد و از آنجایی که لوگوی شما اولین چیزیست که مشتریان خواهند دید، باید مطمئن باشید که بهترین لوگو را برای برندتان انتخاب کرده اید.

انواع لوگو

طراحی لوگوی حروفی

یک لوگوی حروفی مبتنی بر تایپوگرافی است که از چند حرف معمولا حروف آغازی نام یک شرکت تشکیل شده است.

 

اطلاعات بیشتر

طراحی لوگوی ترکیبی

همانگونه که از اسمش پیداست، یک لوگوی ترکیبی متشکل از ترکیبی از لوگوهای حروفی یا کلمه ای، لوگوی تصویری، لوگوی انتزاعی و یا کاراکتری است.

 

اطلاعات بیشتر

طراحی لوگو تایپ

مشابه با لوگوهای حروفی، یک لوگو تایپ لوگوی مبتنی بر فونت است که تنها بر روی نام تجاری تمرکز دارد. لوگو گوگل و کوکاکولا را در نظر بگیرید.

 

اطلاعات بیشتر

لوگوی انتزاعی

یک لوگوی انتزاعی نوعی خاص از لوگوی تصویری است. به جای اینکه یک تصور قابل تشخیص مانند سیب یا پرنده باشد، یک شکل هندسی انتزاعی است که معرف تجارت شما میباشد.

 

اطلاعات بیشتر

طراحی لوگوی تصویری

یک لوگوی تصویری طرحی مبتنی بر گرافیک است. این لوگو تصویری است که زمانیکه به آن لوگو فکر میکنید به ذهن می آید. نماد آیکونی اپل مثال بارز از این نوع است.

 

اطلاعات بیشتر

طراحی آرم

آخرین نوع اصلی از لوگو، آرم است. یک لوگوی آرمی متشکل از یک فونت درون یک نماد یا یک تصویر است. مدال ها، مهرها و تاجها را تصور کنید.

 

اطلاعات بیشتر

فرآیند طراحی لوگو

انتخاب یک بسته طراحی

 

فرایند پنج مرحله ای ما در طراحی لوگو مستلزم این است که نخست شما یک بسته طراحی را با توجه به نیازهای خودتان انتخاب نمایید. بسته های ما خدمات متنوعی را از قبیل طراحی لوگو، برندینگ و طراحی وب سایت ارائه میدهد. همچنین می توانید برای انتخاب بسته مورد نیاز با توجه به حیطه کاری و هدف مدنظرتان با مشاوران طراحی ما تماس گرفته و از راهنمایی های حرفه ای آنها برخوردار شوید.

گفتگو درباره لوگو

 

پس از انتخاب بسته مورد نظر، گفتگوی جامعی برای جمع آوری اطلاعات درباره تمام جوانب لوگوی موردنظرتان انجام می شود که اطلاعات کاملی را درباره حوزه فعالیت شما و اولویت هایتان در طراحی فراهم میکند که چارچوب اولیه را در کار طراحی شکل میدهد.

نمایش اولیه طراحی

 

طراحان حرفه ای ما اطلاعات شما و ایده های منحصر به فرد خود را پردازش می کنند تا خواسته های شما با ایده و تصورات حرفه ای همراه گردد و به بهترین ترکیب ممکن طراحی منجر شود. همچنین در صورت وجود هر نوع سوال در طول فرایند طراحی میتوانید با مدیر پروژه خود تماس حاصل فرمایید.

بازنگری در طرح لوگو

 

گام چهارم فرایند ما بازنگری در طرح است تا در صورت نیاز، تغییرات رنگ، فونت و سایر اصلاحات طراحی انجام گردد. بنابراین طرح اولیه لوگو بر اساس پیشنهادها و بازخورد شما نسبت به طرح اولیه تغییر و اصلاح میابد. همچنین ما نگرش های حرفه ای خودمان را در طرح اعمال میکنیم تا اطمینان حاصل گردد که بهترین استانداردهای طراحی لحاظ شده اند.

طرح نهایی لوگو

 

زمانی که رضایت کامل شما از طرح لوگو حاصل شد، طراحان ما بعد از اعمال اصلاحات تکنیکی و برخی جزئیات خاص طرح نهایی لوگوی شما را آماده میکنند. ما به کسب و کار شما چهره ای نو میدهیم که تاثیری حرفه ای و فراموش نشدنی بر جای خواهد گذاشت.