طراحی لوگوی بیمه

شرکت های بیمه باید حس متفاوت بودن خدمات خود را به مشتریان انتقال داده و این حس را در یک طرح لوگوی منحصربه فرد نیز انعکاس دهند.

❖   رعایت اصول برندینگ در لوگو

❖   طراحی توسط 8 گرافیست برتر

❖   ضمانت بازگشت وجه

مشاهده نمونه کارها و سفارش لوگو

 

طراحی لوگوی بیمه

مردم یک شرکت بیمه را بر اساس عوامل متعدد همچون اعتبار، ثبات، نرخ پایین، تخفیفات و ارائه خدمات متنوع انتخاب میکنند. شرکت های بیمه با استفاده از راه کارهای مختلف مردم را تشویق میکنند تا از پوشش بیمه آنها استفاده کرده و حق بیمه سالانه خود را برای ارائه خدمات پرداخت نمایند. امروزه شرکت های بیمه در حوزه های بسیاری مانند بیمه مسکن، بیمه خودرو، بیمه سلامت، بیمه سفر و... فعالیت میکنند. شرکت های بیمه باید در حفظ روابط طولانی مدت با مشتریان تلاش کرده و حس اعتماد واطمینان، جدیت و حرفه ای بودن را در مخاطب ایجاد نمایند.

 

نکات طراحی لوگوی بیمه

check-in-box  معمولا طرح های لوگوی بیمه نسبتا محافظه کارانه هستند. فونت ها، نماد و رنگهای به کار رفته در این لوگوها باید پیام قدرت، ثبات واعتماد را به تصویر بکشد.

check-in-box  نمادی که یک شرکت برای طرح لوگوی بیمه خود استفاده میکند باید نمایانگر خدمات و حوزه فعالیتی خاص آن شرکت باشد. برای مثال معمولا در طرح لوگوی بیمه مسکن از تصاویر مرتبط به خانه و در طرح لوگوی بیمه خودرو از تصاویر مرتبط به خودرو استفاده میشود. در صورتیکه شرکت بیمه شما خدمات متنوعی را پوشش میدهد، باید طرحی را انتخاب کنید که اتقال دهنده پیام کلی شما به مخاطب باشد.

check-in-box  رنگ های به کار رفته در طرح لوگوی بیمه اغلب قرمز، آبی، سیاه، سبز و یا سفید هستند. رنگ قرمز حاکی از قدرت و آبی نماد آرامش و امنیت است. سیاه نشاندهنده جدیت و سبز نماد رفاه است. رنگ سفید نیز احساس درستی و صداقت را به بیننده انتقال میدهد.