Skip to main content

همانطور که پیشتر اشاره شد دارندگان فبلت جدید سامسونگ یعنی Galaxy Note 5 ، نگرانی جدی در رابطه با وارد کردن قلم استایلوس S Pen  به داخل این گوشی داشتند ، چرا که در صورت سر و ته وارد کردن قلم سنسور تشخیص دهنده ی آن درون گوشی میشکند و اختلالی همیشگی در کارکرد این گوشی سه حدودا سه میلیونی پدید می آید. کمپانی سامسونگ در طی بیانیه ای به این مطلب اشاره کرد که ما درون دفترچه راهنما به کاربران هشدار داده بودیم که نباید قلم را به طور اشتباه در جایگاهش وارد کنند ، با وجود صحت ادعای سامسونگ، کمپانی کره ای باید در نظر میگرفت که کسی دفترچه ی راهنما را نمیخواند.

نحوه درآوردن قلم S Pen گیر افتاده از درون Galaxy Note 5 با یک تکه کاغذ!

urlخوش بختانه هنوز جرقه ی امیدی وجود دارد و در این مطلب قصد داریم راهکاری را که سایت How2Tech در طی یک کلیپ ویدیویی برای درآوردن قلم S Pen گیر افتاده از درون Galaxy Note 5 بدون هیچ گونه آسیب برای گوشی آموزش داده است برایتان نقل کنیم.

نحوه درآوردن قلم S Pen گیر افتاده از درون Galaxy Note 5
تمام آنچه که نیاز دارید یک تکه کاغذ است تا قلم S Pen گیر افتاده را از درون گوشی خارج کنید. این کار به سادگی فرو کردن و سر دادن یک کاغذ دورتادور قلم ، به طوری که در کلیپ پایین اشاره شده است میباشد و در حالت ایده آل این کاغذ حسگر تشخیص دهنده ی قلم را به داخل هل داده و انتهای قلم بدقلق فنری سامسونگ ، بدون گیر کردن و حتی برخورد به حسگر به بیرون کشیده میشود.

ممکن است برای این کار نیاز به دست هایی استوار و کم لرزش و صبری کم نظیر داشته باشید ولی اگر صحبت نجات سه میلیون تومان باشد امتاحن کردنش بهتر از هیچی است. اگر هم هنوز برای رویارویی با چنین اتفاقی بدشانسی لازم را نداشته اید بهتر است از این به بعد هم به این موضوع ساده دقت کنید که همیشه قلم را از نوک تیزش وارد گوشی کنید.

منبع: Phandroid

Leave a Reply