Skip to main content

قبل از سامسونگ Galaxy Note5 مدل های قبلی Note که برای اولین بار طراحی شده بودند این قابلیت را داشتند که قلم S آنها که در بالای گوشی قرار می گرفت از وارد شدن اشتباه قلم در جای خود جلوگیری میکردند. اما در طراحی سامسونگ Galaxy Note5 یک روش مبتنی بر فنر استفاده شده است که به کاربران کمک می کند قلم S خود از درون فبلت خارج کنند و با این تکنولوژی جدید سامسونگ این مکانیسم ایمینی خود را غیرفعال کرده است.

مشکل بزرگ برای کاربران گوشی های این است سامسونگ Galaxy Note5 که امکان دارد آنها قلم s را به طور تصادفی بصورت اشتباه وارد جای تعیین شده آن کنند که این کار به طور دائم می تواند به گوشی آسیب برساند .

گوشی هایی که از داخل به وسیله قلم s آسیب دیده اند نمی توانند دوباره استفاده شوند و ممکن است فن آوری فنری مشکل را حل نکند بنابراین ممکن است این ویژگی در آینده دیگر استفاده نشود.

بنابراین بهترین کار این است که اگر شما گوشی سامسونگ Galaxy Note5 دارید  در هر بار استفاده از آن مطمئن شوید که قلم s آن را به درستی سر جای خود قرار داده اید. و مهمتر از اجازه ندهید تا اشخاص دیگر از گوشی شما استفاده کنند و به طور احتمالی قلم s آن را اشتباه در جای آن قرار دهند. و این قطعا شامل بچه های شما می شود ممکن است شما متوجه نشوید که چه زمان آنها از گوشی شما استفاده می کنند پس بهتر است بیشتر مراقب گوشی خود باشید . بنابر این برای جلوگیری از خراب شدن گوشی توسط قلم s  شما باید همیشه آن را به درستی سر جای خود قرار دهید.

منبع: PhoneArena

Leave a Reply