Skip to main content

در حالي كه galaxy s7 و s7 edge بازار گوشي هاي هوشمند را در دست گرفته اند پرچمدار جديد سامسونگ،galaxy s8 در حال شكل گرفتن است.در اینجا به بیان تاریخ انتشار و مشخصات احتمالی Samsung galaxy s8 می پردازیم.

طرح samsung galaxy s8:

پيش ازاين s7 با حفظ ظاهر اصلي s6 تغييرات كوچكي در ظاهرش داشت براي مثال:بدنه ي خميده در پشت گوشي،چهار گوشه ي خميده تر و دوربين پشت فرورفته تر.s8 نيز احتمالا همان ظاهر را خواهد داشت با بدنه ي نازك تر.
همان طور كه در تصوير پایین مشاهده ميكنيد نام سامسونگ در جلوي گوشي وپايين آن و دوربين جلو در بالا درج شده است.گويا در s8 دكمه ي home و محل تشخيص اثر انگشت وجود نخواهد داشت و همين باعث مي شود تا از صفحه نمايش استفاده بيشتري بشود و زيباتر به نظر بيايد.
پشت اين گوشي هم به همان اندازه زيباست و از استيل ساخته شده كه قابل مقايسه با پشت گوشي s7 كه از شيشه (gorilla glass) ساخته شده نيست.

تاریخ انتشار و مشخصات احتمالی Samsung galaxy s8,پرچمدار بعدی سامسونگ

نكته ي جالب اين كه در بالاي اين دستگاه يك پروژكتور هم وجود دارد هر چند كه مصرف شارژ آن بالا خواهد بود.

تاریخ انتشار و مشخصات احتمالی Samsung galaxy s8,پرچمدار بعدی سامسونگ

مشخصات samsung galaxy s8:

با وجود ويژگي هايي مثل خاصيت ضد آب بودن در s7 انتظار ميرود s8 خاصيت مقاوم بودن در برابر ضربه هاي شديد وخرد نشدن را داشته باشد.
يك ويژگي فوق العاده كه s8 ميتواند به همراه داشته باشد يك لنز خاص است كه از طريق پوست ضربان قلب را اندازه مي گيرد به اين صورت كه ضربان رگ ها را دريافت كرده و محاسبه ميكند.

تاریخ انتشار و مشخصات احتمالی Samsung galaxy s8,پرچمدار بعدی سامسونگ

درآخر به بعضي از حدس ها راجع به دوربين اشاره ميكنيم.بر اساس گفته ها دوربين داراي سنسور CMOS خواهد بود و قطر منفذ دوربين بين ۱ تا ۱٫۷ اينچ خواهد بود با رزولوشن ۱۸ تا ۲۴ mp.همچنين RAM آن ۶GB و رزولوشن صفحه نمايش ۴۰۹۶*۲۱۶۰ عنوان شده است.

قيمت samsung galaxy s8:

قيمت آن چيزي حدود ۸۰۰$ خواهد بود.

تاريخ انتشار samsung galaxy s8:

بعيد به نظر ميرسد كه galaxy s8 تا سه ماه اول ۲۰۱۷ در دسترس باشد بنابراين تاريخ انتشار آن april 2017 تخمين زده شده است.

 اخبار مرتبط: مشخصات دوربین گلکسی s8

source:androidpit.com

Leave a Reply