Skip to main content
مقالات

طراحی CMS اختصاصی و سفارشی برای سایت

By دسامبر 10, 2020مارس 27th, 2021No Comments

طراحی CMS اختصاصی و سفارشی

شرکت فناوران گیتی افروز در زمینه طراحی CMS اختصاصی و سفارشی تجربه کافی داشته و سیستم مدیریت محتوایی را که بتوان با آن به راحتی سایت خود را به روز رسانی نمود ، در اختیار شما قرار می دهد . همان گونه که از نام  آن مشخص است سیستم مدیریت محتوا (Content Management System) برنامه ای است که به مدیران وب سایت اجازه می دهد تغییر و به روزرسانی و نگه داری سایت را بدون داشتن اطلاعات برنامه نویسی قوی انجام دهند . از لحاظ فنی تکنولوژی های مختلفی برای فراهم آوردن یک پلت فرم جهت توسعه و نگه داری انواع مختف سایت ها با هم همکاری می کنند . CMS ها در طی نیم دهه ی گذشته محبوبیت بسیاری  به دست آورده اند و در حال حاضر انتخاب بالفعل بسیاری از شرکت های توسعه وب برای ساخت انواع وب سایت است . علاوه بر این با اینکه استفاده از یک CMS آماده ی رایگان  هزینه ای ندارد اما ممکن است تمام امکاناتی که شما به آن نیاز دارید را نداشته باشد . بنابراین به نظر می رسد که طراحی CMS سفارشی و اختصاصی برای سایت مقرون به صرفه باشد چراکه هم تمام امکاناتی مورد نیاز شما را در برمی گیرد و از طرف دیگر زمانی را که برای جستجوی افزونه های مختلف می گذارید و هم چنین هزینه های خرید افزونه های پولی که در آینده برای طراحی سایتتان نیاز خواهید داشت از بین خواهد رفت.

توسعه و طراحی cms اختصاصی و سفارشی برای سایت

مزایای استفاده از CMS اختصاصی

سیستم های مدیریت محتوا دارای مزایای بسیاری بر اساس فریم ورک اختصاصی توسعه یافته آن ها می باشند که از جمله آن ها می توان به انعطاف پذیری ، سفارشی سازی بالا ، امکان سنجی و قیمت آن ها اشاره کرد.
از دیدگاه کاربر نهایی : طراحی سیستم های مدیریت محتوا اختصاصی آزادی کامل به کاربران نهایی می دهد که ویرایش و یا مدیریت سایت های خود را بدون کمک گرفتن از یک توسعه دهنده خارجی و یا یک طراح انجام دهند. این مسئله موجب کاهش هزینه و زمان مورد نیاز برای روند طولانی استخدام متخصصان می شود. ایجاد تغییر در سیستم های مدیریت محتوای موجود مانند وردپرس ، دروپال و … توانایی های این سیستم ها را در برطرف کردن نیازهای مشتری افزایش می دهد.
از دیدگاه توسعه دهندگان CMS: از نظر توسعه دهندگان سیستم های مدیریت محتوا اکثر این سیستم ها open source  هستند از این رو با توجه به نیاز های کاربران می توان آن ها را سفارشی کرد بدون اینکه نیازی به گرفتن مجوز باشد.

Leave a Reply