نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان
نرم افزار مدیریت دورکاری، راهکاری همهجانبه برای مدیریت یکپارچه کسبوکار است. این سیستم، پلتفرمی است که تمام قسمتها و کارکنان یک شرکت را به یکدیگر وصل میکند، بر خدمات ارائه شد نظارت دارد، تمام اطلاعات موردنیاز را گردآوری کرده و ذخیره مینماید، و به کارکنان اجازه میدهد به تمام اطلاعات موجود دسترسی کامل داشته باشند.
شرکت دانش بنیان فناوران گیتی افروز، با معرفی نرم افزار دورکاری کارکنان گیتا، افقی جدید در مدیریت کسب و کارها به مدیران معرفی کرده است.
چه کسانی به نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان نیاز دارند؟
مخاطبان نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان
شاید در ابتدا چنین تصور شود که استفاده از چنین سیستمی مختص شرکتها و سازمانهای بزرگی است که ده ها تا صدها کارمند داشته و بر روی پروژههای کلان کار میکنند. اما باید گفت که هر شرکت یا سازمانی ، چه نوپا و چه درحالتوسعه، برای ارتقا، پیشرفت و تسهیل امور، نیازمند یک نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان است. سیستم مدیریت دورکاری کارکنان گیتا نیازهای تمام مخاطبان خود را در نظر داشته و قابلیت اجرا در هر کسبوکار را داراست.
- استفاده بهینه و حداکثری از زمان
- کاهش ارتباط تلفنی
- شناسایی نیاز مخاطبان
- ارتباط با مشتریان
- مدیریت فروش و بازاریابی
- مدیریت حضور و غیاب
- مدیریت اسناد
- مدیریت پروژه و وظایف
- محیط امن به اشتراک گذاری اسناد و اطلاعات
- تهیه و تنظیم تقویمهای مختلف کاری و دور کاری
- ثبت زمان ورود و خروج کارکنان در داشبورد پرسنلی توسط کاربران یا به صورت آنی
- معرفی و تخصیص اقدامات، اسناد و موارد کاری هر شخص در زمان کاری
- محاسبه تاخیر، اضافه کاری گزارش زمانهای کاری در داشبورد
- طلاعرسانی پیامکی
- اطلاع رسانی با پست الکترونیک
- امکان ارتباط با پیام رسان مورد نظر
- امکانات جامع ارتباطی کارکنان با یکدیگر
- قابلیت ذخیرهسازی تمام فایلها با راهکارهای ساده
- جستجو در اسناد ذخیرهشده
- امکان ثبت دیدگاه در رابطه با اسناد توسط افراد و مدیران
- امنیت بالا و جلوگیری از دستکاری اسناد و مدارک
پایگاه داده این نرم افزار، تمام اطلاعات مربوط به مشتریان را جمعآوری، نگهداری و آنالیز میکند. اطلاعات بهدستآمده از این فرآیند، بهمنظور درک نیازها و خواستههای مشتریان و شناسایی مشتریان خاص به کار میرود. علاوه بر این، از این اطلاعات میتوان در پیشبینی فروش و ایجاد استراتژیهای بازاریابی مؤثر استفاده کرد.
کاربردهای پایگاه داده
- ذخیره و نگهداری اطلاعات مشتریان
- گردآوری تمام عملیات انجامشده توسط مشتری
- جمعکردن تاریخچه تمام خریدها
- جمعآوری اطلاعات فرعی مانند علایق افراد و اطلاعات شخصی آنها بهمنظور استفاده در استراتژیهای بازاریابی
امکانات و قابلیت ها
ماژول های نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان
نرم افزار مدیریت دورکاری کارکنان گیتا برای کسبوکارهای کوچک و متوسط
صاحبان کسبوکارهای کوچک و متوسط با استفاده از این نرم افزار میتوانند تنها با استفاده از پلتفرم تعاملی سیستم، با تمام افراد زیرمجموعه خود در ارتباط باشند، روند کار را با دقت زیر نظر بگیرند و با استفاده از ویژگیهای منحصربهفرد سیستم به توسعه روزافزون برسند.
نظارت بر روند کار یا تولید محصول
امکان ایجاد جدول زمانی
نظارت بر تولید
قابلیت بازاریابی
مدیریت کمپینهای تجاری
مدیریت رویدادها
تقویم محتوایی
تحقیق و توسعه
طراحی محصولات
طرحهای کوتاهمدت و اضطراری
مدیریت منابع انسانی
تأمین نیروی انسانی
آموزش نیرویها جدید
نظارت بر عملکرد کارکنان