نرم افزار مدیریت نمایشگاه
معرفی خدمات و محصولات تولیدی، صادراتی و فروش در بستر مجازی، امروزه یک اقدام ضروری برای فعالان اقتصادی به شمار می آید. در این راستا، سامانه مدیریت نمایشگاه مجازی به صورت ویژه ای فضای غرفهها یا نمایشگاههای فیزیکی را در قالب محیطهای سه بعدی تداعی میکند.
شرکت دانش بنیان فناوران گیتی افروز، این بستر را در زمره خدمات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی خویش طراحی، تولید و ارائه نموده است.
جلسات زنده
ارتباط تصویری با غرفه داران
در حین برگزاری نمایشگاه مجازی، یکی از اساسی ترین نیازهای مخاطبان امکان برقراری ارتباط با غرفه داران است. سامانه مدیریت نمایشگاه مجازی در کنار ارائه کانال های ارتباطی متنوعی مانند امکان ارسال پیام توسط سامانه، ارتباط با پیام رسان های شخص ثالث و یا ارسال ایمیل، امکان برگزاری جلسات زنده را نیز فراهم کرده است. در این سامانه، افراد با رزرو زمان جلسه با توجه به تقویم ارائه شده، با غرفه دار جلسه زنده برگزار میکنند.
به بیان دیگر، افراد با انتخاب یکی از بازه های زمانی مشخص شده توسط غرفه دار، درخواست خود را جهت جلسه آنلاین ثبت کرده و در زمان تعیین شده، در محیط سامانه، با غرفه دار مورد نظر به صورت زنده به گفتگو می پردازند. این کار باعث اعتماد سازی و اعتبار بخشی شده و یکی از مهمترین مزایای سامانه از نقطه نظر بازاریابی است.
- واقعیت افزوده
- واقعیت مجازی
- ارزیابی محصولات بر اساس TRL
- ارزیابی محصولات بر اساس MRL
- درگاه پرداخت ارز دیجیتال
- سفارشی سازی
- شخصی سازی هوشمند
- ایجاد و استفاده از واقعیت افزوده با ابزارهای ساده مانند اپلیکیشن ها و نرم افزارهای قابل نصب بر روی تبلت ها و گوشی های هوشمند
- برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان
- قابلیت متحرک سازی محصولات تولیدی و نمایش نحوه کار آن
- ارتقا و بهبود تجربه کاربری مشتریان
- امکان تست مجازی شبه واقعی محصول و یا خدمات توسط مشتری
- قابليت ساخت محتوای تعاملی و ویدئوهای سه بعدی
- نمایش محصولات در اندازه های واقعی
- ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان و افزایش احتمال خرید یا بازدید مجدد
- اعتماد سازی با ارائه قابليت تست محصول و یا خدمات قبل از خرید
یکی از مهم ترین معیار هایی که میبایست در توسعه محصولات مورد توجه قرار گیرد سطح آمادگی فناوری (TRL) است. برای این کار، محصول می باید در قالب یک نمونه مهندسی قرار گرفته و عملکرد آن در محیط عملیاتی شبیه سازی شده ارزیابی شود. سطح آمادگی فناوری سنجه ای برای ارزیابی وضعیت توسعه فنی یک فناوری جدید است. یکی از مهم ترین معیار هایی که میبایست در توسعه محصولات مورد توجه قرار گیرد سطح آمادگی فناوری است. برای این کار، محصول می باید در قالب یک نمونه مهندسی قرار گرفته و عملکرد آن در محیط عملیاتی شبیه سازی شده ارزیابی شود. سطح آمادگی فناوری سنجه ای برای ارزیابی وضعیت توسعه فنی یک فناوری جدید است.
برای بررسی، ارزیابی و اندازه گیری آمادگی ساخت و تولید از مقیاس اندازه گیری سطح آمادگی ساخت و تولید (MRL) استفاده می شود. این مقیاس به ارزیابی بلوغ و مخاطره ی ساخت و تولید یک سیستم می پردازد. به بیان علمی آن “این ابزار برای اطمینان از پیشرفت صحیح مرحله های چرخه عمر دستیابی دفاعی و دستیابی بلوغ ساخت و تولید در سیستمهای پیچیده طراحی شده است.”
- احراز هویت دو وجهی به منظور افزایش امنیت
- دسترسی به تاریخچه پرداخت ها به منظور افزایش شفافیت
- امنیت داده ها به دلیل استفاده از فناوری بلاکچین بومی
- پشتیبانی چند ارزی
- قابلیت استفاده از چند کیف پول
- کنترل کامل کاربران بر دارایی های خود
- قابلیت مکالمه کاربران با یکدیگر
- انجام سریع معاملات
- امکان تغییر پنل ها به تشخیص کاربر و بر اساس نیازهای موجود
- افزایش کارایی سامانه با حذف موارد غیر ضرور و یا افزودن ویژگی های مورد نیاز
- کاهش هزینه های تمام شده
- تسهیل استفاده از سامانه برای کاربران عمومی و اختصاصی
- تشخیص و تحلیل رفتارها کاربران و پیش بینی نیازها و علاقه مندی آنها
- امکان تحلیل گسترده و سریع داده ها توسط هوش مصنوعی
- نمایش نتایج جستجوی مرتبط با رفتار، علاقه مندی و یا نیاز کاربر
- ارائه کلمات کلیدی و عبارت های جستجو مرتبط
- ارائه نتایج جستجو با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی کاربر