Skip to main content

این روز ها در حالی منتظر رونمایی اولین گوشی با اندروید ۶ هستیم (Nexus ساخت هوآوی یا LG) که انبوهی از شایعات درباره ی این دو گوشی بی درنگ به سوی ما هجوم می آورند و یکی از آخرین شایعات ، تصاویری از Nexus هوآوی در قابی فلزی بود که به نوبه ی خود جذابیت خاصی داشت.

Nexus با پردازنده sd820  هواوی

میتوان گفت که تا این لحظه تصویر واضحی از ظاهر گوشی در ذهن ما شکل گرفته است و همچنین ابعاد آن هم لو رفته اند که از روی آن ها میتوان استنباط کرد که قطر صفحه نمایش برابر با ۵٫۷ اینچ خواهد بود. از روی تصاویر لو رفته از اسکلت این گوشی میتوان به وجود حسگر اثرانگشت در پشت گوشی و دو بلندگوی استریو در جلو گوشی پی برد.امروز تصاویری از یک نسخه اولیه Nexus هوآوی درون یک قاب محافظ را دیدیم که وجود پورت USB-C در پایین گوشی را تایید میکردند.

Nexus با پردازنده sd820 هواوی

Nexus با پردازنده sd820 هواوی

قطعات داخلی دستگاه تنها در حد موضوعی برای تامل باقی مانده اند ولی سیستم اسکرین گرفته شده در عکس پایین خبر از وجود چیپست SD 810 ، حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخل ۶۴ گیگابایتی را میدهد. نکته جالب این جاست که منبع خبر به این نکته اشاره کرده است که گوگل ممکن است بجای SD 810 از SD 820 در این گوشی استفاده کند ، چرا که مشکلاتی در خصوص عدم سازگازی  SD 810 با Nexus هوآوی خاطر سازندگان را آزرده کرده است.

Nexus با پردازنده sd820  هواوی

منبع : PhoneArena

Leave a Reply