Skip to main content
وبلاگ

بنچمارک لو رفته از Galaxy S7 با Exynos 8890 با رم ۳ و ۴ گیگ

By دسامبر 13, 2020مارس 7th, 2021No Comments

چند ماهی است که همه ما در جریان روند توسعه و افزایش سرعت تولید پرچمداران از سوی شرکت کره ای سامسونگ هستیم. به لطف اجرای روش های جدید مدیریت پروژه حرف و حدیث ها راجع به گلکسی S7 از تابستان امسال آغاز شده است. با اینکه چند ماه تا معرفی پرچمدار بعدی سامسونگ زمان باقی ست، گلکسی S7 مورد آزمایش با چیپست خود سامسونگ یعنی Exynos و Snapdragon 820 کوالکام قرار گرفته است.

طبق نتایج بدست آمده از آزمایشات، اسنپ دراگون ۸۲۰ بسیار دقیق عمل کرده است، سامسونگ می خواهد مطمئن شود که مسئله گرم شدن بیش از حد sd 810 در چیپ جدید کوالکام تکرار نمی شود. علاوه بر این مدل اسنپ دراگون برای عرضه به کشور های دیگر طراحی شده است به همین دلیل باید آزمایشات خود را به خوبی و با موقعیت پشت سر بگذارد. هیچکس نمی تواند حدس بزند که چه عاملی باعث شده است تا سامسونگ بعد از شکست در اسنپ دراگون ۸۱۰ دوباره به کوالکام بازگردد.

سامسونگ پردازنده Exynos را در دو نسخه که نام یکی پروژه خوش شانس LTE و دیگری پروژه خوش شانس ساده نام دارد که هردو زیر مجموعه ای از Exynos 8890 هستند. نکته جالب درباره این دو مدل این است که نسخه Exynos بدون نماد LTE به ۳ گیگابایت رم و نسخه خوش شانس LTE به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهند بود. اما اجازه دهید فراموش نکنیم که نمونه های اولیه در حال آزمایش هستند. ما شنیده ایم که دو نسخه این گوشی با صفحه نمایش ۵٫۷ یا ۵٫۸ و یک مدل با صفحه نمایش ۵٫۲ عرضه خواهند شد که بسیار خوب به نظر می‌رسند.

و در آخر میتوانید تصاویر گرفته شده از نتیجه ی بنچمارک هر دو مدل گوشی Galaxy S7 با Exynos 8890 را که مدل LTE دارای ۴ گیگ رم و سرعت پردازنده ی ۱٫۳۸ گیگاهرتز برای هر هشت هسته در عکس اول و مدل فاقد LTE با ۳ گیگ رم و سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته در عکس دوم قابل رویت است که امتیاز بیشتری هم در بنچمارک کسب کرده است. البته هنوز برای قضاوت نهایی زود است و شرایط این دو گوشی هم یکسان نیست .

Leave a Reply