Skip to main content

گلکسی نوت ۷

هر سال نسبت به سال گذشته شاهد عرضه نسخه‌های جدید اندروید برای گوشی‌های همراه تراز اول هستیم. سامسونگ اعلام کرد گلکسی نوت ۷ تا یکی دو ماه آینده طعم اندروید ۷.۰ را خواهد چشید.

انتظار می‌رود امسال افتخار عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به اندروید ۷.۰ از آن ال‌جی V20 باشد؛ اما ظاهرا سامسونگ هم قصد ندارد از این قافله عقب بماند و قصد دارد تا نهایتا در دو سه ماه آینده، گلکسی نوت ۷ را به اندروید نسخه ۷.۰ تجهیز کند.طبق گزارش جدیدی که اخیرا توسط یکی از خبرگذاری‌های کره‌ای منتشر شده، مسئولان سامسونگ در پاسخ به زمان ارائه آپدیت اندروید ۷ نوقا برای گلکسی نوت ۷ ، از رخ دادن این مهم در دو الی سه ماه آینده خبر داده‌اند.

اگر طرفدار گلکسی نوت ۷ هستید حتما به خوبی می‌دانید که این گوشی جدید سامسونگ هنوز روانه بازار نشده است و در تاریخ ۲۹ مرداد رسما عرضه خواهد شد. این گوشی  در زمان ورود به بازار از اندروید نسخه ۶.۰ مارشمالو بهره خواهد برد؛ اما این گونه که منبع خبری کره تایمز مدعی شده، عمر حضور اندروید نسخه ۶.۰ در گلکسی نوت ۷ بسیار کوتاه است و ظرف چند ماه آینده، سامسونگ آپدیت اندروید ۷.۰ را برای نوت ۷ منتشر می‌کند.

آقای کو دانگ جین (Koh Dong-jin)، مدیر واحد موبایل سامسونگ طی مراسم خبری رسمی از عرضه اندروید ۷.۰ برای نوت ۷ در دو تا سه ماه آینده خبر داده است. این مدیر ارشد سامسونگ در صحبت‌های خود بیان کرد که مهندسین این شرکت سخت در تلاشند تا نسخه اندروید ۷.۰ بی‌عیب و نقصی را برای نوت ۷ منتشر کنند.

(Koh Dong-jin) همچنین اشاره کرد که سامسونگ نسخه‌ای از گلکسی نوت ۷ را با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره سازی داخلی روانه بازار چین خواهد کرد. همچنین متذکر شد که سامسونگ هنوز آمادگی معرفی گوشی‌های هوشمند با صفحه‌ نمایش تاشو را ندارد.

تا حضور رسمی گلکسی نوت ۷ در بازارهای جهانی زمان زیادی باقی نمانده است، از طرف دیگر مشخص نیست سامسونگ این گوشی  را چه تاریخی در ایران رونمایی خواهد کرد؛ اما  پس از رونمایی، بررسی کاملی از گلکسی نوت ۷ خواهیم داشت.

منبع خبر: phonearena

Leave a Reply