Skip to main content

سیستم شارژ سریع هوآوی Mate 9 همراه با خود گوشی Mate 9 ارائه خواهد شد.

سیستم شارژ سریع هوآوی

در ماه آوریل، تحلیلگر چینی Pan Jiutang گفته بود گوشی هوشمند هوآوی Mate 9 قبل از پایان امسال روانه بازار خواهد شد.

Pan Jiutang  گفت این گوشی هوشمند دارای ۲ دوربین در جلو با کیفیت ۲۰ مگا پیکسل خواهد بود و دارای Kirin 960 SoC که ساخته خود کمپانی هوآوی است، می باشد که زیر قاب آن نصب شده است. برای چیپ آن از نسل بعدی ARM’s با نام Artemis cores استفاده شده است. و نیز دارای یک GPU هشت هسته ای است. همچنین باید از LTE Cat. 12 speed پشتیبانی کند.

گوشی هوشمند هوآوی Mate 8 از یک باطری  ۴۰۰۰mAh تغذیه می کرد. گوشی هوشمند بعدی هوآوی ( هوآوی Mate 9 ) دارای سیستم شارژ سریع هوآوی خواهد بود که مجوز آن برای اتحادیه اروپا صادر شده است. و انحصار تولید آن در دست هوآوی می باشد.

در ماه اوامبر خبر داده شد که برای استفاده از سیستم شارژ سریع هوآوی Mate 9 شارژر های معمولی موجود کافی نیستند و باید از شارژر های مخصوص سیستم شارژ سریع هوآوی Mate 9 که برای باطری های لیتیوم-یونی آن ها طراحی شده است استفاده کرد.

در تستی که انجام شده است باطری طی استفده از سیستم شارژ سریع هوآوی Mate 9 در مدت ۵ دقیقه شارژ، ۴۸ درصد شارژ شده بود که این فوق العاده به نظر می آید.

استفاده از سیستم شارژ سریع هوآوی Mate 9 آنطور که گفته شده است سلول های باطری هوآوی را فرسوده نمی کند و نیز در طول زمان ظرفیت شارژ آن ها را کاهش نمی دهد.

تا ۹ ماه پیش هوآوی حرفی از سیستم شارژ سریع هوآوی Mate 9 نزده بود، حال هم اطلاعات موجود قطعی نیست و برای اینکه بتوانیم مشخصات آن را به طور کامل به دست آوریم چاره ای جز صبر برای ارائه آن توسط کمپانی هوآوی و ورود آن به بازار نداریم.

به نظر می رسد که این گوشی هوشمند ( گوشی هوآوی Mate 9 ) یکی از پرچم داران کمپانی هوآوی بین گوشی های هوشمند آن خواهد بود.

منبع: phonearena

Leave a Reply