Skip to main content

سامسونگ ماه گذشته از محصول جدید خود به نام گلکسی تب اس ۳ رونمایی کرد. در حال حاضر قیمت این محصول معادل با ۵۹۹٫۹۹ دلار است. این قیمت شامل قلم نیز میشود ول صفحه کلید سامسونگ را شامل نمیگردد. این صفحه کلید به صورت جداگانه و به قیمت ۱۲۹٫۹۹ دلار فروخته میشود که هزینه پکیج کامل را به ۷۳۰ دلار میرساند.

با اینکه  Tab S3 اندکی برای یک تبلت اندرویدی گران است باز هم قیمت آن پایینتر از iPad Pro  است. اپل مدل رقابتی خود ۹٫۷inch Pro را به قیمت ۵۹۹ دلار به همراه قلم و صفحه کلید به ترتیب با قیمت های ۹۹ و ۱۴۹ دلار عرضه میکند. درنتیجه پکیج کامل معادل ۸۴۷ دلار و بدون قلم برابر با ۷۴۸ دلار است که در هر دو حالت گران تر از پکیج  Tab S3 میباشد. کاملا آشکار است که در این بخش سامسونگ در قیمت گذاری با اپل رقابت میکند چراکه Tab S3 کاملا همتراز با iPad Pro  طراحی شده است. ضخامت آن برابر با ۹٫۷inch بوده و دارای صفحه نمایش با وضوح بالا، چهار اسپیکر و ویژگی های خاص قلم است که همان مشخصات مشابه iPad Pro  است.

البته سامسونگ باید بر موانع موجود بزرگتری در مسیرش غلبه کند. مهمترین این موانع کمبود اپلیکیشن های با کیفیت تبلت های اندرویدی است. توسعه دهندگان سال هاست که اپلیکیشن هایی را  برای صفحه نمایش بزرگتر ایپد طراحی کرده اند ولی در مورد تبلت های اندرویدی کار اندکی انجام شده است. که این موضوع میتواند با دشواری فروش تبلت های اندرویدی، تجربه بدی را برای سامسونگ رقم بزند.

Leave a Reply