Skip to main content

در اپلیکیشن Telegram 4.5، هر بار که چندین عکس یا ویدیو را ارسال می کنید، این عکس ها و ویدئوها در آلبوم ها گروه بندی می شوند. هر آلبوم می تواند شامل ۱۰ عکس یا ویدیو باشد که در چت به صورت ریز عکس ها دسته بندی و مرتب می شوند. همچنین با ارسال هر آلبوم شامل ۱۰ عکس یا ویدئو روی دستگاه گیرنده یک اعلان به جای ده نوتیفیکیشن ظاهر می شود.

 ترتیب عکس ها

از این ورژن به بعد می توانید ترتیب ارسال عکس ها را کنترل کنید. هر عکسی که برای اشتراک گذاری انتخاب می کنید، عدد ترتیب ارسال خود را نشان می دهد. به این ترتیب می توانید چک کنید که عکس ها به همان ترتیبی که می خواهید، ارسال شوند.

عکس های چندگانه پروفایل

هنگام مشاهده یک عکس از یک آلبوم، تصاویر دیگر همان گروه را نیز به صورت ریز عکس ها (thumbnail) در قسمت پایین صفحه نمایش خواهید دید. عکس های پروفایل نیز به این شکل نمایش داده می شوند.

پیام های ذخیره شده

اکنون می توانید پیام های مهم را با انتقال سریع آنها به قسمت پیام های ذخیره شده علامت گذاری (بوک مارک) کنید. هر پیام ذخیره شده دارای یک دکمه “go to” است که شما را به موقعیت اصلی آن پیام در جریان چت منتقل می کند.

قابلیت جدید تلگرام در نسخه ی 4.5

چت پیام های ذخیره شده همیشه در بالای لیست موجود در منوی اشتراک گذاری و فوروارد نمایش داده می شود. این امر باعث می شود که موارد مورد علاقه خود را مرتب و منظم نگه دارید.

قابلیت جدید تلگرام در نسخه ی 4.5

پیدا کردن پیام های ذخیره شده آسان است و هم از لیست چت ها و از پانل کناری در اندروید / منوی تنظیمات در iOS قابل دسترسی هستند.

جستجوی پیشرفته

الگوریتم جستجوی جهانی مورد استفاده برای یافتن کانال های عمومی، گروه ها و ربات ها ارتقا یافته اند. حالا می توانید کانال های عمومی و ربات ها را با عناوین آنها جستجو کنید و محبوب ترین موارد همیشه در ابتدای فهرست نمایش داده می شوند.

پیام های سنجاق شده (pinned messages) در کانال ها

مدیران کانال می توانند پیام ها را پین کنند تا مخاطبان آنها از اطلاعیه های مهم آگاهی پیدا کنند.

قابلیت جدید تلگرام در نسخه ی 4.5

iOS: تنظیمات جدید، پشتیبانی از آیفون X

Telegram 4.5 دارای ویژگی های جدیدی برای کاربران iOS است. صفحه تنظیمات و منوی کانتکست در چت ها ایجاد شده است. نسخه ۴٫۵ بر روی آیفون X عالی عمل می کند.

قابلیت جدید تلگرام در نسخه ی 4.5

Leave a Reply