Skip to main content

با افزوده شدن امکان خرید و پرداخت از داخل تلگرام ، نیاز به درگاه پرداخت تلگرام برای ربات های ایرانی بیش از پیش احساس می شود. لذا بر آن شدیم که برای رفع این نیاز و ایجاد بستری برای پرداخت های ایمن و پرشتاب در بستر تلگرام در ایران پیش قدم شویم و گامی در جهت توسعه اقتصاد ملی برداریم.

 

مزایای استفاده از درگاه پرداخت تلگرام ایرانی

هم اکنون به علت تحریم های مالی بر علیه کشور عزیزمان ایران ، امکان اتصال به درگاه های فعلی تلگرام از جمله stripe وجود ندارد. به همین دلیل توسعه دهنگان ربات های تلگرامی برای ارائه خدمات پرداخت اینترنتی ، ناچار به استفاده از شرکت های واسط که خارج از محیط نرم افزار می باشد ، هستند. لذا برای هر پرداخت لازم است که کاربران اطلاعات خود را از نو وارد کنند. اما با وجود درگاه پرداخت تلگرامی ، می توان به طور مستقیم ربات ها را به این درگاه پرداخت متصل کرده و بدون اینکه تلگرام یا توسعه دهنده ربات از اطلاعات حساس کاربران مطلع شوند ، کاربران می توانند با اطمینان خاطر اطلاعات خود را وارد کرده و در صورت تمایل ذخیره کنند تا در پرداخت های بعدی با اطمینان خاطر و سرعت بیشتر خرید خود را انجام دهند.

هم چنین خدماتی هم چون ارسال کالا را میتوانید در حین خرید تنها با پر کردن آدرس و انتخاب شرکت باربری مورد نظر را تجربه کنید. به علت عدم پشتیبانی تلگرام از ارز ایرانی ، ما هم اکنون به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم برای این طرح هستیم و در آینده ای نزدیک می توانید از راهکارها و فرایند اتصال و استفاده از درگاه پرداخت تلگرامی ما مطلع شوید. توسعه دهندگان ربات های تلگرامی برای کسب اطلاعات لازم برای چگونگی استفاده از این درگاه می توانند به صفحه آشنایی با سیستم پرداخت تلگرام مراجعه نمایند.

Leave a Reply