Skip to main content

This-smart-HP-backpack-will-charge-your-phone-up-to-10-times-tablet-and-laptop

HP به تازگی یک کوله پشتی هوشمند را معرفی کرد که شامل یک باتری ۲۲۴۰۰mAh است و می تواند سه نوع دستگاه را به طور همزمان شارژ کند: لپ تاپ(تا ۱۷٫۳ اینچ)، تبلت(تا ۳ بار) و گوشی های هوشمند(تا ۱۰ بار). محصولات سازگار، شامل اکثر لپ تاپ های HP، گوشی های اندروید و تبلت(تا زمانیکه دارای USB کانکتور نوع C یا روش های شارژ اختصاصی نباشند)، و هم چنین آخرین مدل های آیفون و آی پد اپل.

کوله پشتی جدید، که کوله پشتی  HP Powerup نامیده میشود، هوشمند است، زیرا با یک سنسور حرارت ساخته شده است که به دمای آن نظارت می کند و به طور خودکار زمانی که نیاز باشد ان را تنظیم می کند. این محصول شامل پارچه برزنت و تسمه بادوام است که قادر به مقاومت دربرابر آب و هوای مرطوب می باشد(همچنین دارای بارانی نیز میباشد).

Backpack

و حال، خبری که تاحدودی بد است: کوله پشتی هوشمند HP دارای قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار می باشد(پس، قطعا ارزان نیست)، و تا قبل از یکم اکتبر در دسترس نخواهد بود. اگر شما علاقه مند هستید، در حال حاضر این کوله پشتی در سایت Amazon پیش فروش می شود(لینک را در پایان این مقاله بررسی کنید).

HP-Powerup-Backpack

کوله پشتی دیگری مشابه با کوله پشتی HP Powerup چندی پیش توسط Indiegogo تامین شد و این بسیار خوب است اگر کوله پشتی های مشابه توسط کمپانی های بیشتری ساخته شود(بنابراین، قادر به شارژ طیف وسیع تری از دستگاه های قابل حمل خواهیم بود). اینطور نیست!؟!

Powerup-Backpack

منبع: phonearena

Leave a Reply