Skip to main content

 اگر فرض را بر این قرار دهیم که هدف نهایی از مارکتینگ جلب توجه عمومی است, پس مقایسه  seo  با بازاریابی محتوا برای تاجرها و مارک های بزرگ و قوی عاقلانه نیست. وقتی seo  و بازاریابی محتوا را به صورت نوآورانه و مفید با هم مقایسه می کنیم دو مشت غیر قابل شکست که تجربه ها و موفقیت های مارک شما را بیان می کنند می بینیم .

       جهان دیجیتال امروز رقابت طلب و همیشه درگیر چالش است . بیشتر از یک بیلیون وب سایت در حال حاضر برای جلب توجه مشتری ها رقابت می کنند .

       میلیون ها تکه محتوای جدید در هر دقیقه گسترش می یابد: پست وبلاگ ها، صفحات سفید ، ویدئو ، آپدیت شبکه ها عمومی و … . همه این ها به امید این هستند که بر افرادی که دربازارها در حال خرید هستند تاثیر بگذارند .

       مشتری ها مارک ها را با استفاده از وسیله ها و کانال های مختلف پیدا می کنند, در حقیقت ۶۶% از استفاده کننده ها در حین خرید بیشتر ازیک کانال استفاده می کنند . سیر تصمیم گیری برای پاسخ گویی به نیاز مشتری به مارک بستگی داره که راضی کننده باشد, و در هر میکرو ثانیه با تجربه های گیج کننده بر مشتری تاثیر بگذارد .

       محتوا یک کلید (ابزار) برای ساختن این ارتباط است , که باید خواننده را تشویق کند که عمیق تر فکر کند و احساسات او را برانگیزد. از آنجا که افراد دوست دارند که بیندیشند انتخاب های آنها معقولانه است, روان شناسی احساسات مهم جلوه می کند. مردم تجربه ها را بخاطر می آورند نه متن را ، پس با ایجاد محتوایی متفاوت باید خواننده را به تفکر عمیق تشویق کنید.

 

محتوا و SEO هر دو در یک جا

 

 خرید دیجیتالی در دنیای امروزی همانند یک سیاحت است . پس محصولات باید محتوای بهینه داشته باشند و مشتری را درگیر کنند و به هرجا که می خواهند برسانند به همین دلیل بازرایاب ها باید خواسته ها را بهینه سازند. یک محتوای جستجو کاربر می تواند به بازاریاب ها کمک کند در مورد خواسته های مشتری بیشتر بدانند .

جستجو به سه طریق انجام می شود:

  • از طریق مسیریابی : دراین حالت کاربر محصول را می شناسد و از گوگل یا موتور جستجو دیگر برای پیدا کردن وب سایت مشخص استفاده می کند.
  • براساس اطلاعات : کاربر می خواهد در مورد شرکت ، کارخانه ، محصول یا سرویس اطلاعاتی کسب کند. برای مثال قیمت محصولی را بداند.
  • براساس معامله : کاربر وارد یک پرس و جوی تجاری می شود که نشان می دهد او مایل به خرید یک محصول یا سرویس است.
     

ادامه ی مقاله در مقایسه سئو و بازاریابی محتوا – بخش۲

 

Leave a Reply