Skip to main content

454774-windows-phone-10

روز جمعه شرکت ماکروسافت برنامه های کاربردی موبایل فون خود را به روزرسانی کرد.مهم ترین این تغییرات شامل :ویندوز ساعت آلارم, گالری(Microsoft Photos)و از دیگر تغییرات میتوان به تقویم, Xboxومیل باکس (Outlook Mail)  اشاره کرد.متاسفانه شرکت ماکروسافت هیچ لیست یا به روزرسانی برای رفع اشکال و بهبود عملکرد ارایه نکرده است شاید دلیل این امر کاراریی خوب ویندوز ۱۰ بوده است.

از جمله به روزرسانی که روز جمعه  شرکت ماکروسافت برای ویندوز ۱۰ فون اعلام کرد تغییرات در فروشگاه برنامه های کاربردی یا همان (Mobile Store) بوده است. اضافه کردن گزینه های بیشتر در منوی همبرگر, انتخاب اسم منوی همبرگر به دلیل سه خط بودن آن است که شباهت به همبرگر دارد دو خط بالا و پایین و در وسط گوشت است که بسار به همبرگر شباهت دارد.

با کلیک کردن بر روی منوی همبرگر شما میتوانید اطلاعات زیادی, درباره حساب کاربری خود مشاهده کنید این اطلاعات شامل : نگاه کلی در آن, گزینه های پرداخت, با کلیک بر روی هر لینک شما به وب سایت مناسب با استفاده از مرورگر ماکروسافت متصل میشوید, یکی دیگر از تغییرات به شما اجازه خواهد داد تا با استفاده از نوار جست و جو برنامه های مورد نظرتان را پیدا کرده و دانلود کنید.

Windows 10 Mobile core apps and the Store’s hamburger menu are updated by Microsoft
windows-10-store-menu-old-new

Leave a Reply