Skip to main content

سامسونگ صفحه نمایش مسطح رو گذاشت کنار !؟

به تازگی سامسونگ اخباری مبنی بر اینکه به دلیل استقبال بی سابقه از گوشی های منحنی دار (Edge) تصمیم دارد گوشی های مسطح Samsung Galaxy S را کنار بگذارد صادر کرده است. آنچه گفته شد توسط Dong-jin Koh رئیس این کمپانی بیان شده است.

gsmarena_001

” اگر کمپانی سامسونگ بتواند این امکان را به کاربران بدهد که هنگام استفاده از گوشی های منحنی دار (Edge) تجربه ای متفاوت و کاربر پسند از نرم افزار های این گوشی داشته باشند در اینصورت سامسونگ در نظر دارد که گوشی منحنی دار (Edge) را به عنوان مشخصه و هویت اصلی گوشی های Samsung Galaxy S قرار دهد ” بیانات اخیر آقای Koh در یکی از رسانه های موثق دنیا .
گوشی Galaxy S6 که سال قبل عرضه شد و گوشی Galaxy S7 که امسال عرضه شده است  گوشی های گل سرسبد سامسونگ هستند که با ویژگی دارا بودن منحنی (Edge) عرضه شدند و در اصل سر بودن خود بین همتایان و رقیبان را به اثبات رساندند.
بخاطر این استقبال بی سابقه از سوی کاربران اینبار سامسونگ تصمیم گرفت گوشی Samsung Galaxy Note 7 را با  صفحه ی نمایش دارای دو منحنی عرضه کند با این تفاوت که اسم منحنی (Edge) را روی دستگاه به کار نبرد.( به نظر میرسد سامسونگ مصمم است گوشی های منحنی دار  را به مشخصه بارز و هویت اصلی این سری از گوشی های خود بدل کند .)

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این گوشی میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید .

خصوصیات گوشی Samsung Galaxy Note  :

Samsung Galaxy Note 7

گوشی سامسونگ مسطح

گوشی Note 7 میتواند امتحان خوبی برای ارزیابی استقبال از گوشی های دارای دو منحنی باشد و این فرآیند مفیدی برای پی بردن به سلیقه کاربران است تا قبل از عرضه ی Galaxy S8 توسط این کمپانی از کیفیت کار خود اطلاع یابند .

Leave a Reply