Skip to main content

سونی تا قبل از دوشنبه ی این هفته هیچ گونه رونمایی رسمی از Xperia C5 Ultra و Xperia M5 نخواهد کرد ولی این امر ما را از معرفی پیش از موعد این دو اسمارتفون رونمایی نشده باز نمیدارد. صبح امروز سایت روسیه ای Hi-Tech.Mail.ru با ارائه مشخصات و تصاویر واضحی از دو گوشی یاد شده ، دید نسبتا خوبی را از آنچه که قرار است توسط سونی رونمایی شود به ما داد که در ادامه ی خبر در اختیارتان میگذاریم.

مشخصات Sony Xperia C5 Ultra

گوشی Xperia C5 Ultra همانطور که پیشتر شایعاتی را درباره ی مشخصات این گوشی نقل کردیم ، ارزش این را دارد که ابتدا به معرفی آن بپردازیم. ای فبلت دارای صفحه نمایشی بزرگ به قطر ۶ اینچ و رزولوشن فول اچ دی میباشد که راه خود را از سمت چپ و راست تا مرز بی حاشیگی باز نموده است و طبق گزارش این سایت روسیه ای ، مجموع حاشیه های چپ و راست موجود ، تنها ۸ میلیمتر به عرض گوشی افزوده اند که مقدار ناچیزیست.

دوربین جلو و پشتی گوشی ۱۳ مگاپیکسل بوده و در هر دو طرف یک فلش LED در کنار لنز دوربین خودنمایی میکند. پردازنده ی C5 Ultra مدل MT6752 مدیاتک با هشت هسته ی ۱٫۷ گیگاهرتزی بوده که از باتری ۲۹۳۰ میلی آمپر ساعت قدرت میگیرد. حافظه ی رم ۲ گیگابایت و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایت با پشتیبانی از جایگاه microSD برای افزایش حافظه ی ذخیره سازی محتوا میباشد. بر اساس این شایعه قیمت Xperia C5 Ultra به هنگام عرضه به بازار چیزی حدود ۳۵۰ دلار خواهد بود.

Xperia C5 Ultra عکس

عکس Xperia C5 Ultra

عکس Xperia C5 Ultra

مشخصات Sony Xperia M5

در این طرف هم Xperia M5 با طراحی آشنایی که مارا به یاد زیبایی Xperia Z3 و +Z3 می اندازد حضور دارد که متاسفانه با بیشتر اسمارت فون های سونی در بازار عجین شده است. Xperia M5 از صفحه نمایشی ۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و تکنولوژی ساخت LCD IPS بهره میگیرد. همچنین یک پردازنده هشت هسته ای Helio X10 مدیاتک و رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی داخلی ۱۶ گیگابایتی در کنار جایگاه microSD قدرت بخش روند اجرایی نرم افزار ها خواهند بود.

مشخصات گوشی سونی Xperia M5

مشخصات گوشی سونی Xperia M5

مشخصات گوشی سونی Xperia M5

مشخصات گوشی سونی Xperia M5

این گوشی هم همانند همقطار خود دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در جلو و پشت میباشد و دارای گواهی ضد آب IP65/68 است. Xperia M5 در رنگ های مشکی ، نقره ای و طلایی و با قیمتی حدود ۴۰۰ دلار قابل تهیه خواهد بود.

منبع : AndroidAuthority

Leave a Reply