Skip to main content

تبلت غول پیکر سامسونگ شایعه ساز شد – اطلاعات اولیه درباره این هیولا

samsung-larg-tab

رچند هفته پیش خبری عجیب دریافت کردیم که حاکی از یک تبلت ۱۸٫۴ اینجی ساخته شده از سوی سامسونگ می باشد.

تبلت غول پیکر ۱۸ اینجی سامسونگ! بله شما درست متوجه شده اید – تخته سنگ که در ابتدای مطلب ذکر شد – برای آزمایش و ارزیابی به هند وارد شده است. متاسفانه هیچ عکسی از این دستگاه به بیرون راه پیدا نکرده است، ولی به نظر می رسد آنها زمان زیادی ندارند تا فاش شدن همه! بعد از مد شدن فبلت ها، سامسونگ باید تبلت عظیم الجثه همه را غافلگیر کرد. آیا این صدای دیوانگی است؟

صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینجی بیشتر در قلمرو تلوزیون های کلاس آشپزخانه قرار میگیرد!این تبلت تقریباً هم اندازه مانیتور کامپیوترهای خانگی است که مردم استفاده می کنند و بزرگتر از لپ تاپ های معمولی. با این حال شما درباره مشخصات این تبلت بسیار کنجکاو هستید، درست است؟

مشخصات

خوب، قسمتی از اطلاعات فاش شده توسط SamMobile از نور بیشتر در این تبلت ۱۸٫۴ اینجی سامسونگ خبر می دهد. بنا به گزارش، صفحه نمایش آن از فن آوری TFT LCD، به جای امضا سامی از نوع Super AMOLED و وضوح آن ۱۰۸۰ * ۱۹۲۰ می باشد. رویایی که بعید به نظر می آید حاکی از آن است که، تعداد پیکسل  روی صفحه نمایش تراکم پیکسلی ۱۲۰ است! در کنار Exynos 7580 یک رم ۲ گیگابایتی قرار دارد. حافظه ی داخلی این تبلت ۳۲ گیگ و قابل ارتقا توسط کارت حافظه Micro SD تا ۱۲۸ گیگ می باشد. باتری این تبلت بنا به گزارشی که به دستمان رسیده یک باتری ۵۷۰۰ میلی آمپری ست. برای عکس برداری شما باید این تبلت را که سایز تلوزیون را داراست نگه دارید! دوربین اصلی این گوشی ۸ و دوربین ثانویه ۲٫۱ مگاپیکسل می باشد.

ظاهراً، سامسونگ می خواهد فروش این تبلت را برای مدرسه و دفتر کار محدود کند، بنابراین  این عمل تبلت غول پیکر سامسونگ را مقرون به صرفه خواهد کرد. سیستم عامل آن اندروید ۵٫۱ خواهد بود. با توجه به حرف و حدیث هایی راجع به اندروید ۶ مارشمالو که تا پایان سال جاری از آن پرده برداری خواهد شد، می توانیم گمان کنیم سامسونگ تبلت عظیم الجثه خود را تا چند ماه آینده معرفی کند.

منبع:Phone Arena

Leave a Reply