Skip to main content
مقالات

چهار نکته بازاریابی برای بهبود نرم افزار موبایل تجارت شما (قسمت دوم)

By دسامبر 7, 2020مارس 10th, 2021No Comments

قسمت دوم از چهار نکته بازاریابی برای بهبود اپلیکیشن موبایل تجارت شما

هدف یابی جغرافیایی

یکی از تکنیکهای بازاریابی موبایل، استراتژی دستیابی به محل سکونت مشتریان میباشد.

تعیین مکان جغرافیایی

بازار یابی بر اساس موقعیت یک فرصت فوق العاده در بازاریابی تبلیغاتی موبایل میباشد. شما گزینه های متعددی برای به اجرا در آوردن و رد یابی کردن دارید و همچنین مسیری برای انجام دادن آن. پلت فرمهایی مانند Mosaic به شما امکان مکان یابی مکان های بخصوص نظیر اداره، خانه، مغازه یا محدوده ی شهری را میدهد. شما میتوانید مسیرهای اطراف کارخانه یا مکان مربوط به کارتان را ردیابی کرده و تبلیغاتی از آن مکان بر روی موبایل مردم داشته باشید.
این گونه فرصت ها یک راه فوق العاده برای ارتباط دادن موبایل با دنیای واقعی بازاریابی میباشند. شما میتدانید با ردیابی کردن مکانهای مربوط به رقیبهایتان به مشتریان بوالقوه که خواستار محصولات و سرویس دهی از کارخانه شما میباشند دسترسی پیدا کنید. این میتواند یک ابزار بسیار قوی برای متحد کردن تاکتیکهای بازاریابی بوده و باعث کسب ترافیک بیشتردر مکانهای از پیش تعیین شده باشد.

چهار نکته بازاریابی برای بهبود اپلیکیشن موبایل تجارت شما

تعیین محدوده جغرافیایی

تعیین محدوده جغرافیایی ابزاری در تبلیغات الکترونیکی برای هدف یابی مناطق عمومی بیشتری میباشد. این منطقه میتواند یک کدپستی، یک همسایه یا یک منطقه اطراف فروشگاه شما باشد. این تکنیک حالت گسترده تری دارد ولی شما میتوانید با استفاده از این تکنیک مشتریانتان را در منطقه خاصی را هدف یابی کنید. شما می توانید روی مناطقی که علاقه مند هستید مانند فرودگاه ها تمرکز کنید اما با توجه به اولویت شما در تجارتتان محدود می باشید. در حالی که این تکنیک به شما اجازه می دهد که به گروه بزرگتری از مردم دسترسی داشته باشید اما لزوما ممکن است گروه درستی از مردم را انتخاب نکرده باشید
بازریابی تجارت های الکترونیکی بر روی موبایلتان میتواند بسیارچالش برانگیز باشد. پیش رفتن با تغیرات همیشگی در تکنولوژی میتواند یک وظیفه ترسناک بنظر برسد. در واقع اجرا تعداد بیشماری از کمپین های بازاریابی بسیار قابل توجه نمی باشد بلکه فقط راهی که برای انجام دادن انتخاب کرده اید حائز اهمیت است. استفاده استراتژیک از این پلت فرم ها می تواند تفاوت واقعی بسیار بالایی در تجارت شما ایجاد کرده و مشتریان شما به صورت آنلاین افزوده شوند.

Leave a Reply