سامانه جامع و یکپارچه مدیریت هتل های کوچک و مهمانسراهای سازمانی
سامانه مدیریت مهمانسرا
سامانه مدیریت مهمانسرا گیتا، نرم افزار ابری جامع برای مدیرت هتل های کوچک، مهمانسراهای گردشگری، سازمانی و مامورسراها است. نرم افزار حاضر با ارائه تمامی ماژول های مورد نیاز برای مدیریت مهمانسرا، با در بر داشتن موتورهای بازاریابی و رزرواسیون اهم چالش ها و نیازهای مدیران این مراکز استراحتگاهی را مرتفع میسازد.
سامانه ابری مدیریت مهماسرا گیتا، یکی از محصولات اختصاصی شرکت دانش بنیان گیتی فن آوران گیتی افروز برای صنعت گردشگری و مدیریت سازمانی است. این سامانه با قابلیت هایی نظیر فرایندهای هوشمند، اپلیکیشن موبایل کارمندان و مشتریان و امکان شخصی سازی ابزاری کاربردی برای مدیریت مراکز استراحتگاهی کوچک است.
چالش های مهمانسرا ها
- ناامن بودن درگاه های وب سایت های واسط
- عادلانه نبودن رزرواسیون در مهمانسراهای سازمانی
- نا آگهی مهمانان از ظرفیت ها و امکانات
- عدم دسترسی به مشتریان بعد از ترک مهمانسرا
- ممکن نبودن اولویت بندی و مدیریت مهمانان
- طولانی بودن پروسه پذیرش
- دسترسی نامناسب مهمانان و متقاضیان اقامت به پیشنهادات
- خسته کننده بودن روش های متداول معرفی مهمانسرا و امکانات آن
- عدم دسترسی مهمانان به بخش های هتل از خارج مهمانسرا
سامانه مدیریت مهمانسرا گیتا
دسترسی بهتر، درآمد بالاتر
سامانه مدیریت مهمانسرا گیتا، سامانه ای ابری برای نظارت، کنترل،بزاریابی و رزرواسیون هتل های کوچک، مهمانسراهای گردشگری و سازمانی، و مامورسراهاست. این سامانه با ارائه تمامی مازول های مورد نیاز برای کنترل و نظارت این مراکز استراحتگاهی و اقامتی، به ارتقا رضایت مهمانان، عادلانه شدن سیستم رزرواسیون و اقامت کارمندان در این مراکز، و افزایش امنیت پرداخت ها میشود.
اپلیکیشن موبایل مشتریان این سامانه، به بهبود دسترسی مشتریان به خدمات، بهبود ارتباط با مشتریان میشود. اپلیکیشن مدیریتی این سامانه نیز، کمک میکند مدیران و کارکنان همواره به روند کارها نظارت داشته باشند. تمامی این موارد در نهایت به افزایش مشتریان راضی و سوددهی بیشتر می انجامد.
سامانه مدیریت مهمانسرا گیتا، یک هاب مدیریتی است که با استفاده از ن میتوان چندین مرکز با ظرفیت ها و موقعیت های مکانی متفاوت را به صورت یکجا اداره نمود. این قابلیت بیشتر مناسب با سازمان ها و اداراتی است که چندین مهمانسرا، مامورسرا و مراکز قامتی در شهرهای مختلف و یا نقاط مختلف شهر دارند. با قابلیت توزیع هوشمندانه مهمانان متناسب با ظرفیت اسکان و امکانات، امکان نظارت بر تمامی فرآِندهای رزرو، پذیرش، خانه داری و ترنسفر مسافر به صورت یکجا، این سامانه انتخابی کاربردی برای سازمان ها و ادارات است.
اپلیکیشن مدیران و کارکنان سامانه مدیریت مهمانسرا، با قابلیت ایجاد سطوح سترسی برای امنیت بیشتر، به منظور فزایش رضایت مشتریان با بهبود فریند های پذیرش، ارتباط با مشتری، و پشتیبانی طراحی شده است.
امکان ارسال پیام های همگانی اطلاع رسانی و بازاریابی به مهمانان، دریافت تمامی انتقادات و پیشنهادات و ممکن بودن ارتباط با مهمان های پیشین از مواردی است که رضایت مشتریان را بیشتر کرده و سطح ممهمانسرا را ارتقا میدهد.
در کنار این موارد، قابلیت دسترسی همیشگی به فرآیند امور، دسترسی به داشبورد مدیریتی تعاملی، ایجاد سطوح دسترسی، اعلان های بی درنگ از جمله قابلیت های مدیریتی این اپلیکیشن است.
- صرفه جویی در زمان و هزینه
- توزیع موثر بودجه
- پرداخت های سریع و امن
- امنیت اطلاعات بالا
- رزرواسیون کارآمد و عادلانه
- جلوگیری از رزرو مجدد همکاران در بازه های زمانی خاص
- الویت بندی مسافران در هنگام رزرو
- امکان تایید نهایی توسط ادمین
- تقویم پویا با امکان غیرفعال کردن رزرو در روزهای خاص
- ئسترسی به آمار و گزارشها به صورت آنی
- ارتقا کیفیت خدمات
- افزایش رضایت مهمانان
- ارتباط بهتر با مهمان