با یکپارچه سازی سرویس های نرم افزاری و بانک های اطلاعاتی رشد چابکی سازمان خود را تضمین کنید
سامانه ESB (گذرگاه سرویس سازمانی)
سامانه گذرگاه سرویس سازمانی ESB گیتا، طراحی شده توسط شرکت دانش بنیان فن آوران گیتی افروز، با قابلیت های منحصر به فرد،پلتفرمی جامع برای یکپارچه سازی سرویسها و مدیریت موثر آنها ایجاد میکند و با مرتبط سازی سرویس های مختلف، مدیریت چابک را تضمین کرده و رشد و تعالی سازمان را سرعت میبخشد.
سامانه گذرگاه سرویس سازمانی (ESB) گیتا، راه حلی برای افزایش بهرهوری سرویسهای سازمانی است. این سامانه یا ایجاد هاب مدیریتی یکپارچه، مدیران را قادر میسازد که به راحتی با مشکلات شناسایی کرده و در جهت رفع آنها اقدامات موثری را به اجرا بگذارند.
چالش های هدف و راهکارهای سامانه ESB
- یکپارچه سازی سرویسها و کاهش نقاط ارتباط
- افزایش بهره وری با ترکیب سرویس ها
- ایجاد ارتباط امن و پایا بین سرویسهای مختلف
- بهبود روند تصمیمگیری در سازمان و کاهش هزینه های مدیریت و نگهداری
- ارتقا سطح نظارت بر سامانه ها و تسریع رسیدگی به خطاها و مشکلات
- ارتقا رضایت مندی با ارائه خدمات سریع تر و با کیفیت تر
- مدیریت وب سرویس های پرشمار
- مدیریت و سازمان دهی سازمان هایی با زیرمجموعه های متعدد
- مدیریت وب سرویس های کلیدی و استراتژیک
- مدیریت وب سرویس هایی با درآمد لحظه ای
- ایجاد ارتباط پایدار وب سرویس بین سرویس دهنده و سرویس گیرنده
سامانه گذرگاه سرویس سازمانی (ESB) گیتا
سامانه ای با انعطاف پذیری و پویای منحصر به فرد
با کمک سامانه یکپارچه سازی سرویس های نرم افزاری و بانک های اطلاعاتی تماممی سرویس ها، اپلیکیشن ها، و برنامه های خود را در یک زیرساخت پویا و انعطاف پذیر ترکیب کنید و در سریع ترین زمان و کمترین هزینه ممکن به سهولت نظارت و مدیریت نمایید. سامانه گذرگاه سرویس سازمانی گیتا، با معماری خاص و تلفیق با فناوری های به روز، و قابلیت توسعه پذیری و انطباق پذیری صد درصدی، راهکاری هوشمندانه برای چالش های مدیریتی و امنیتی سازمان ها است:
- پشتیبانی از طیف گسترده از پروتکل های مختلف مانند : WebSphere® MQ، JMS 1.1 و 2.0، HTTP و HTTPS، خدمات وب(SOAP و REST) ، سیستم های اطلاعات سازمانی شامل SAP و Siebel، و TCP/IP.
- پشتیبانی از فرمت های مختلف مانند فرمت های باینری(C و COBOL) ، XML، و استانداردهای صنعتی مانند SWIFT، EDI، و HIPAA ، به همراه قابلیت تعریف فرمت های خاص سازمانی
- پشتیبانی و سازگاری با عملیات های متنوع از جمله مسیریابی، تبدیل، فیلتر کردن، غنی سازی، نظارت، توزیع، جمع آوری، همبستگی و شناسایی
تلفیق سامانه یکپارچه سازی سرویس (ESB) و هوش مصنوعی، نرم افزار را قادر میسازد که به صورت خودکار و هوشمندانه به ارتباط بین سیستمهای مختلف پاسخ دهد. به عنوان مثال، سامانه گیتا با تشخیص و پیشبینی مشکلات و اجرای خودکار برخی از فرآیندهای اصلاحی، از وقفه های ناگهانی جلوگیری کرده و علاوه بر تسریع امئر، کارآیی و کیفیت سرویس ها و خدمات را افزایش میدهد.
علاوه بر این، هوش مصنوعی میتواند با استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشین و تحلیل داده، فرآیند تحلیل داده ها را بهبود بخشیده و از این منظر استفاده موثر داده های ذخیره شده را ممکن میسازد.با تحلیل دادههای بزرگ، ESB و هوش مصنوعی به پیشبینی و پیشگیری از خطاهای سامانه کمک کرده و عملکرد سامانه بهبود میبخشد. در نتیجه آن، ارتقا و بهروری سازمان را تسریع کرده و تضمین میکند.
با ترکیب بلاکچین و ESB، امنیت و شفافیت ترافیک اطلاعاتی و خدمات سازمانی رتقا می یابد. با کمک بلاکچین، اطلاعات در یک سیستم امن و قابل اعتماد ذخیره میشود و برای تامین امنیت اطاعاتی سیستم از احراز هویت رمزگذاری شده استفاده میشود. علاوه بر این، به کمک ESB مبتنی بر بلاکچین، ترافیک اطلاعاتی در سیستمهای مختلف سازمان را مدیریت به سهولت مدیریت شده و به تبادل اطلاعات در سراسر شبکه سازمان به صئرت امن تسریع میگردد.
از سایر مزایای تلفیق بلاکچین و سامانه EBS، میتوان به این موارد اشاره کرد:
- بهبود در امنیت و شفافیت اطلاعات،
- افزایش کارایی و بهرهوری سامانهها،
- کاهش هزینهها و زمان تحویل خدمات
- بهبود تجربه کاربری
- ارتقا امنیت و شفافیت اطلاعاتی
- تسهیل مدیریت سرویس ها
- تسریع فرآیندها و عملیات تبادل اطلاعات
- بهبود تعامل با مشتریان
- کاهش هزینهها
- بهبود کیفیت سرویس
- تسریع تصمیم گیری
- ارتقا سطح رضایت مشتریان