نرم افزار مدیریت مکاتبات اداری

نرم افزار هوشمند اتوماسیون مکاتبات و مستندات اداری

CMS

نرم افزار مدیریت مکاتبات اداری (CMS) سامانه ای خودکار و هوشمند برای ایجاد، ثبت، رهگیری، ارسال و دریافت نامه های اداری است. این نرم افزار با ارائه امنیت بالا و نیز قابلیت هایی نظیر امکان یکپارچه شدن با سایر سامانه های موجود  راهکاری نوین در جهت اتوماسیون فرآیندها و کارهای اداری است.

نرم افزار مدیریت مکاتبات اداری گیتا، توسط شرکت دانش بنیان گیتی افروز طراحی و توسعه داده شده و مدیریت تمامی مراحل نامه نگاری و مکاتبات را در ادارات، سازمان ها و تمامی مجموعه ها تسهیل و تسریع می نماید.

سیستم ذخیره سازی داده ها و اسناد

کاهش هزینه های جاری

کاربری تسهیل شده

قابلیلت یکپارچه شدن با سایر سامانه ها

CMS
سیستم مدیریت مکاتبات اداری گیتا

راهکار دیجیتالی مدرن افزایش بهره وری

سامانه مکاتبات اداری گیتا، راهکاری امن و تعاملی برای مدیریت مکاتبات و مستندات مجموعه های مختلف است. این نرم افزار با خودکار ساختن فرآیند ها و جریان های کاری بخش دبیر خانه، نقش مهمی در اتوماسیون اداری دارد. معماری و شیوه طراحی و توسعه این سامانه به گونه ای است که می توان آن را در کنار تمامی سامانه های متداول، به صورت یکپارچه، پیاده سازی و اجرا نمود. ابزارهای کاربری و رابط کاربری تسهیل شده استفاده از نرم افزار را بهینه کرده که به تسریع فرآیندهای اداری می انجامد.

در این سامانه، به دو روش میتوان به مدیریت مکاتبات پرداخت. در روش اول، مکاتبات و اسناد به صورت دیجیتالی آماده، ارسال و یا دریافت شده و در سامانه ذخیره و نگهداری میشوند. در مورد نامه ها و سناد کاغذی، میتوان با اسکن این مدارک، آنها را در سامانه ذخیره کرده و به فرم دیجیتالی و تعاملی تبدیل کرد.

ابزارهای کاربردی سامانه مدیریت مکاتبات گیتا پروسه های مربوط به ایجاد، ارسال و رسیدگی به اسناد و نامه ها را سرعت  میبخشد. این ابزارها شامل الگوهای آماده، ابزارهای گرافیکی طراحی با کاربری تسهیل شده، ابزارهای بازبینی و ارسال است. ابزارهای موجود در این نرم افزار قابلیت شخصی سازی داشته و کاربر میتواند بنا به نیازها و خواسته های خود، آنها را شخصی سازی نماید. 

در بخش دبیرخانه و مکاتبات، زمان نقش مهمی دارد. اسناد، مدارک و نامه ها باید در زمان مناسب آماده، ارسال ودریافت شوند. در مجموعه های متوسط و بزرگ به دلیل حجم انبوه این اسناد، رسیدگی به تمامی این موارد بسیار دشوار است. نرم افزار مکاتبات گیتا با برنامه ریزی هوشمند در کنار سیستم اطلاع رسانی آن، رسیدگی به موقع به تمامی این اسناد را تسهیل مینماید.

یکی از ویژگی هایی که نرم افزار میریت مکاتبات اداری گیتا را برای تمامی مجموعه ها در اندازه های مختلف و فعال در زمینه های متنوع مناسب میسازد، قابلیت شخصی سازی کامل آن است. این سامانه به گونه ای توسعه داده شده است که کاربران میتوانند آن را کاملا بر اساس نیازهای خود شخصی سازی نمایند.

امکانات و قابلیت ها

ماژول های نرم افزار مدیریت مکاتبات اداری

مدیریت بهینه

تسهیل مدیریت و نظارت بر مکاتبات داخلی و بین سازمانی

مدیریت وظایف

قابلیت ایجاد و تخصیص وظایف در مکاتبات انجام شده

آرشیو

امکان ارشیو، ذخیره سازی و نمایش مکاتبات، اسناد و مستندات

اطلاع رسانی

سیستم اطلاع رسانی جامع آنی به مسئول مربوط

الگوهای آماده

ایجاد انواع نامه و اسناد مختلف با استفاده از الگوهای آماده

رسیدگی

قابلیت نماش تاریخچه اسناد و نامه ها و رسیدگی و تایید به تمامی مکاتبات اداری

ابزارهای کاربردی

ایجاد انواع اسناد وشخصی سازی آنها با اببزارهای طراحی

بارکد و جستجو

امکان افزودن بارکد به نامه ها و اسناد و نیز جستجوی پیشرفته در میان اسناد و مستندات

سطوح دسترسی

تعریف انواع سطوح دسترسی برای امنیت بیشتر و موثر

آخرین نوشته ها

رویدادها

همایش بین المللی بلاکچین کشاورزی

ما برایتان بهترین ها را رقم میزنیم
رویدادها

قدرت واقعیت افزوده و واقعیت مجازی

با فناوری AR و VR دنیا را متفاوت بنگریم و با استفاده از این فناوری…
asset-tokenization
رویدادها

توکنیزاسیون، راهی به سوی تجارت جهانی

با توسعه رو به رشد تجارت برون مرزی، استفاده از ارزهای دیجیتال توجه افراد بسیاری…

گواهی نامه ها