Skip to main content

HTC در این اواخر اوضاع مناسبی نداشت. HTC One M9 هم آنگونه که انتظار میرفت به فروش نرسید و حتی نتایج بررسی ها در نقاط مختلف دنیا هم به ضرر او تمام شدند. هرچه که میدان فروش کالاهای اندرویدی شلوغ تر میشود ، به همان اندازه  تحت تاثیر قراردادن مشتریان هم سخت تر میگردد. آیا HTC One A9 و HTC Aero از پس این مهم بر خواهند آمد؟

طرح مفهومی HTC One A9 و HTC Aero

تاریخ انتشار HTC One A9 و HTC Aero

HTC هنوز تاریخ مشخصی را برای HTC Aero به طور رسمی تایید نکرده است ولی آنطور که پیداست تاریخ انتشار این گوشی در اواخر سال ۲۰۱۵ خواهد بود. با وجود اینکه گفته شده Aero اسم رمز گوشی HTC One A9 است ، برخی شایعات هم ادعا دارند که HTC Aero یک گوشی میان رده میباشد و A9 مدلی قویتر و مرغوب تر خواهد بود.

در رابطه با تاریخ عرضه HTC One A9/Aero به بازار هم شایعاتی از ماه اکتبر به گوشمان رسیده که میتواند فروش قبل از کریسمس خوبی را برای کمپانی تایوانی به ارمغان آورد. در هر صورت این گوشی در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه خواهد شد.

قیمت HTC One A9 و HTC Aero

ما انتظار داریم که قیمت HTC Aero از HTC One کنونی ارزان تر باشد . با وجود اینکه مدیر عامل کمپانی HTC خانم چر وانگ در گفتوگو با سایت خبری تایپه تایمز اعلام کرده که یک گوشی قدرتمند در ماه اکتبر معرفی خواهیم کرد ؛ منبع ما اعلام کرده که دو گوشی در راه است که نام پرچمدار HTC One A9 و نام گوشی میان رده HTC Aero میباشد.

هم چنین شایعاتی درباره گوشی با نام HTC O2 و HTC Developer هم به گوش میرسد که باعث سردرگمی بیشتری شده اند.

طراحی و مشخصات HTC One A9 و HTC Aero

طبق اظهارات یکی از منابع ما HTC Aero ظاهری ارزان قیمت نخواهد داشت ، هم چنین شبیه سری HTC One هم نخواهد بود. همین منبع اعلام داشته که HTC Aero گوشی پرچمدار نمیباشد و در ماه اکتبر هم عرضه نمیشود و این مطلب احتمال وجود دو گوشی را افزایش میدهد.

Leave a Reply