Skip to main content

با وجود این که نسخه ی ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۶ هم موجود است ، باز هم مشتریانی یافت میشوند که با خرج پول های نجومی برای داشتن این گوشی ها ، همچنان به داشتن حافظه ی بیشتر علاقه دارند. آیفون داران گزینه های دیگری هم برای داشتن حافظه ی زیاد دارند ؛ مموری کابل های شرکت PhotoFast هم به زودی به لیست این گزینه ها اضافه خواهند شد.

مموری کابل آیفون ۶ که قابلیت ذخیره ۱۲۸ گیگابایت داده را دارد.

مموری کابل ها همانند کابل خود آیفون ، قابلیت شارژ گوشی و همچنین همگام سازی تصاویر و فایل های صوتی گوشی با کامپیوتر و اتصال آن به سایر دستگاه هارا دارد. اگر این مموری کابل ها به همراه نرم افزار مخصوص PhotoFast استفاده شوند ، قابلیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت از تصاویر ، فیلم ها ، فایل های صوتی و سایر داده ها را دارند. از دیگر ویژگی های این کابل ها میتوان به لایه امنیتی که به لطف حسگر اثرانگشت و نرم افزار PhotoFast ، اشاره کرد که از محتوا و اطلاعاتی که در آن ذخیره کرده اید ، در برابر چشم های کنجکاو محافظت میکند.

مموری کابل آیفون ۶ که قابلیت ذخیره ۱۲۸ گیگابایت داده را دارد.

این مموری کابل ها هنوز به طور رسمی رونمایی نشده اند ولی طبق گزارشاتی که پخش شده است ، در دو مدل ۶۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهند شد. قیمت این کابل ها هنوز مشخص نشده است و قیمت این محصول ملاک تعیین کننده ی اینست که آیا مموری کابل ها توجه جامعه ی بزرگ آیفون داران را به خود جمع خواهند کرد یا نه.

منبع: Phonearena

Leave a Reply