Skip to main content
وبلاگ

مشخصات کامل HTC O2 لو رفت.

By دسامبر 14, 2020مارس 7th, 2021No Comments

اخیرا شایعاتی در ارتباط با پرچمدار جدید HTC به گوش می رسد ولی بر خلافComplete-specs-leak-for-the-HTC-O2-6-inch-QHD-screen-SD-820-4GB-RAM-and-IP-certification تصورات نام این گوشی HTC One M10 نخواهد بود. بلکه گفته می شود که نام آن HTC O2 خواهد بود و از آنجا که این اطلاعات منبعی جز شایعات ندارند بهتر از با دیده ی تردید به آنها بنگریم. بنا به گزارش سایت چینی Mobile-Dad مشخصات کامل HTC O2 از این قرار خواهد بود.

قطر صفحه نمایش: ۶ اینچ

رزولوشن: ۱۴۴۰×۲۵۶۰ QHD

چگالی پیکسلی: ۴۹۰ پیکسل در هر اینچ

چیپست پردازنده: Snapdragon 820 با پردازشگر چهار هسته ای سفارشی سازی شده ی Hydra

پردازشگر گرافیکی: Adreno 530

حافظه ی رم: ۴ گیگابایت

حافظه داخلی: در دو مدل ۶۴، ۱۲۸ گیگابایت

ظرفیت باتری: ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت که سابقه استفاده در گوشی های HTC ندارد.

دوربین پشتی: ۲۰٫۷ مگاپیکسل با فلش LED

دوربین جلو: ۵ مگاپیکسل

در پنل جلویی این گوشی شاهد حاشیه هایی باریک و یک بلندگو در بالا که به نظر می رسد بلندگوی استریوی معروف HTC یعنی BoomSound باشد. صحبت هایی هم در رابطه با گواهینامه ی ضد آب و ضد گرد و غبار برای این گوشی به گوش میرسد که برای HTC بی سابقه میباشد.

در ادامه ی گزارش گفته شده که مدل کوچکتری از HTC O2 با صفحه نمایش ۵ اینچی و رزولوشنی برابر با ۲K یا ۴K سال آینده رونمایی خواهد شد که پردازنده ی آن قویتر از نسخه ۶ اینچی بوده و مدل چیپست آن SD 82X (رقم سوم فعلا معلوم نیست ولی به احتمال قوی ۰ نیست) و با هشت هسته ی ۳ گیگاهرتزی یا بالاتر میباشد. در بقیه ی مشخصات هم با نسخه ی ۶ اینچی یکسان میباشد.

در مورد طراحی و ظاهر گوشی هم گفته شده که O2 تا حدودی شبیه به سری HTC One میباشد. ما همچنان پیگیر اخبار و جزئیات بیشتری در رابطه با HTC O2 هستیم ، با ما در ارتباط باشید.

منبع : PhoneArena

Leave a Reply