Skip to main content

با نزدیک شدن به تاریخ سالگرد تاسیس آیفون و اینکه در سال ۲۰۱۷ میلادی ، آیفون ۱۰ سالگی خود را جشن خواهد گرفت انتظار می روند آیفون با سورپرایز کردن طرفداران و سنت شکنی خاصی این رویداد را جشن بگیرد.

کمتر از یک ماه تا رونمایی محصول جدید آیفون زمان فاصله داریم و شایعات فراوانی در خصوص این محصول وجود دارد. از نام آن گرفته تا سایز،شکل ظاهری و امکانات آن.

آیفون 8

اپل بیش از ده ها نمونه تست اولیه از محصول جدید خود را طراحی نمونه و با جمع بندی امکانات نمونه های اولیه می توان موارد زیادی را از محصول نهایی حدس زد.

انتظار میرود آیفون ۸ یا محصول جدید که احتمال دارد ۷s یا ۸ نامگذاری گردد، یک طراحی مجدد رادیکال با صفحه نمایش لبه به لبه داشته باشد  با  سنسور اثر انگشت Touch ID . شایعات نشان می دهد که شناسه Touch ID می تواند به طور کامل به تبدیل به تکنولوژی تشخیص چهره، که اپل تایید کرده است که در حال کار بر روی آن می باشد تبدیل گردد بطوریکه هیچ دکمه فیزیکی بر روی آیفون ۸ وجود ندارد و هیچ قابی به جای یک منطقه کوچک برای دوربین جلویی وجود ندارد.آیفون جدید ممکن است در کنار ارتقاء (اما استاندارد) ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی اپل فروخته شود.

آیفون 8

ویژگی های مورد انتظار آیفون ۸

  •    صفحه نمایش ۵٫۸ اینچی OLED
  •     پردازنده A11 سریع تر
  •     بدنه شیشه ای
  •     صفحه نمایش لبه به لبه
  •     تشخیص چهره، شاید جایگزین Touch ID شود
  •     دکمه Home وجود ندارد
  •     شارژ بی سیم
  •     سه مدل – OLED، دو استاندارد

گفته می شود که اپل صفحه نمایش خود را به عنوان OLED پلاستیکی انعطاف پذیر به جای یک ال سی دی قرار داده است، که اجازه می دهد اپل یک دستگاه نازکتری را تولید کند که مصرف کمتری دارد و صفحه نمایش بهتر را با نسبت کنتراست بالاتر و واقعی تر نسبت به رنگ های واقعی ارائه می دهد. این صفحه نمایش ۲٫۵ اینچ منحنی است که شبیه نمایشگر مورد استفاده در iPhone 7 است.

در مورد بدنه، اپل در نهایت از آلومینیوم مورد استفاده در آیفون ۵، ۵s، ۶، ۶s، ۷ و SE استفاده نکرده و جای آن را با یک بدنه شیشه ای جایگزین می کند . طبق گفته تحلیلگر Ming-Chi Kuo، شیشه بر روی یک قاب فولادی ضد زنگ جلا ساخته خواهد شد که طراحی آن مشابه  ساعت اپل است.

ما نیز منظر رونمایی محصول جدید آیفون در ۲۱ شهریور ماه امسال هستیم…

Leave a Reply