Skip to main content

گلکسی ایکس

شایعات زیادی درمورد گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ایکس به گوش می رسد که یکی از آنها صفحه نمایش تاشوBio Blue 4K می باشد!
گوشی های هوشمند در سال های اخیر پیشرفت های زیادی به خصوص در مورد صفحه ی نمایش داشته اند.بسیاری از گوشی های هوشمند از صفحه نمایش با رزولوشن Quad HD و ۲۵۶۰x 1440 پیکسل بهره میبرند. این روزها اگر سری به بازار گوشی‌ها بزنیم، اسامی مختلفی مثل OLED، AMOLED، IPS، PLS، Super AMOLED، Super IPS  را خواهیم شنید.

سامسونگ مدت طولانی ای است که از تکنولوژی AMOLED استفاده می کند درحالیکه اکثرا تکنولوژی LCD را مورد استفاده قرارمی دهند. AMOLED یکی از تکنولوژی‌های معروف در ساخت نمایشگرها می‌باشد که در چند گوشی و تبلت معروف اندرویدی هم به کار رفته است. بنابراین یک تکنولوژی کاملاً معروف به حساب می‌آید.

پنل‌های انعطاف پذیر در سال ۲۰۱۳ توسط سامسونگ به نمایش گذاشته شدند و سپس صفحات نمایش با لبه‌های خمیده معرفی شدند و حال به نظر می‌رسد آینده‌ ی این فناوری پنل‌های انعطاف‌ پذیر است. گوشی های هوشمند با صفحه نمایش انعطاف پذیر, جذاب و چشم گیر می باشند.

سامسونگ گلکسی ایکس

سامسونگ همواره در تلاش برای بهبود ساخت نمایشگر ها می باشد. سامسونگ گلکسی ایکس یکی از گوشی هایی است که انتظار آن را در سال ۲۰۱۷ خواهیم کشید. این گوشی براساس شایعات جدید مجهز به صفحه نمایش خم شونده با رزولوشن ۴K (برای استفاده در زمینه واقعیت مجازی)خواهد بود.

بنابراین اگر شایعه  در مورد ارائه گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو درست باشد، سامسونگ در سال ۲۰۱۷ پنج  پرچمدار عرضه خواهد کرد که با توجه به استراتژی شرکت سامسونگ دو پرچمدار گلکسی S8  و S8  Edgeرا در نیمه اول سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد و در اواخر سال هم گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۷ و گلکسی نوت ۷Edge به بازار عرضه خواهد شد. پس سامسونگ در سال ۲۰۱۷ چهار دستگاه به همراه اولین نسل از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی ایکس با قابلیت صفحه نمایش تاشو را معرفی خواهد کرد.

متاسفانه سامسونگ  اطلاعات زیادی درمورد پروژه دره مطرح نکرده است. در صورت کسب اطلاعات بیشتر حتما شما را در جریان خواهیم گذاشت. با ما همراه باشید

Leave a Reply