Skip to main content

Nokia Lumia 930 review (7)-480-80عرضه گوشی و تبلت تا آخر امسال توسط کمپانی نوکیا !

Nokia Lumia 930 review (7)-480-80

همانطور که میدانید نوکیا یکی از برند های پرادعا در زمینه گوشی های همراه مدتی است عقب نشسته ولی با توجه به برخی اخبار این کمپانی بزودی نام خودش را دوباره در لیست بهترین های گوشی همراه قرار خواهد داد !
قراردادی که بین کمپانی نوکیا و مایکروسافت انعقاد شده بود و براساس این قرار داد محدودیت هایی برای این کمپانی در نظر گرفته شده بود از قبیل اینکه نوکیا به صورت موقتی نمی‌توانست نام برند خود را روی گوشی ها استفاده کند ولی حق و حقوق محفوظ برای این کمپانی بود تا اواخر امسال ادامه دارد و پس از آن به پایان میرسد ، به گفته مدیران این کمپانی ، نوکیا با اتمام این قرار داد قصد دارد گوشی همراه هوشمند با نام تجاری خود را روانه ی بازار کند و حق و حقوق خود با بازبگیرد از همه مهمتر نام برند خود را از نابودی نجات دهد.
این اخبار توسط یکی از اعضای مدیریتی شعبه چین کمپانی نوکیا آقای مایک ونگ (Mike Wang) در یک سایت چینی گفته شده است.
گفته میشود محصولات آتی این کمپانی شامل گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید و همینطور تبلت خواهد بود که کمی تعجب برانگیز است چون نوکیا این اواخر مشغول کار روی ویندوز فون بوده .
ساخت و تولید این محصولات توسط خود کمپانی نوکیا صورت نخواهد گرفت و به احتمال زیاد کمپانی HDM این کار را برعهده دارد .

مشخصات نامعلوم

و حالا سوال این است : مشخصات این محصولات چیست ؟ هر چند خبری درباره ی مشخصات وخصوصیات آنها وجود ندارد اما شایعات حاکی از این هستند که میتوانیم شاهد گوشی های ۵٫۲ و ۵٫۵ اینچی باشیم ، احتمالا هر دو دارای صفحه نمایش QHD و دوربین ۲۲٫۶ مگاپیکسلی ، پردازشگر اسنپدراگون۸۲۰ که این ویژگی‌ها میتواند نشانگر هم سطح بودن آن با سامسونگ گلکسی اس هفت (Samsung Galaxy S7) باشد .
اگر واقعا نوکیا در فکر زنده کردن  خود باشد به زودی ویژگی و مشخصات گوشی و تبلتی که قصد ارائه آنها را دارد منتشر خواهد کرد اما به نظر نمیرسد تا اوایل  سال ۲۰۱۷ آنها را راهی بازار کند.

منبع خبر : techradar.com

Leave a Reply