Skip to main content

داشتن یک کسب و کار موفق و کارآفرین در گرو بهره گیری از هر فرصتی است که در مسیر کسب و کار شما قرار میگیرد.  شما باید خلاق باشید و افرادی را برای همکاری بیابید که حتی در زمان های کوتاه استراحتشان به فکر کسب درآمد باشند.

تنوع بخشیدن به تلاش های شما باعث افزایش شانس موفقیت شما خواهد شد بدون اینکه زیانی برای کسب و کار شما داشته باشد.

روش های راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه

در زیر روش های راه اندازی کسب و کار بدون سرمایه ذکر شده است

  1.  ربات چت بسازید :Chatbots  ها جهان تجارت را تحت تاثیر قرار داده اند زیرا  باعث می شوند که شرکت ها با مخاطبان خود راحت تر و پویاتر ارتباط برقرار کنند.بهترین بخش در مورد Chatbots  ها این است که شما نیازی به هیچ برنامه ریزی یا دانش فنی در این زمینه نیستید. با استفاده از سیستم عامل هایی مانند ChattyPeople، شما می توانید هر دقیقه یکبار یک ربات طراحی شده توسط AI ایجاد کنید. ChattyPeople به شما یک رابط کاملا بصری ارائه می دهد و شما می توانید ربات را به صورت رایگان ایجاد کنید.
  2.  یک گروه ترجمه حرفه ای بسازیدتسلط بر بیش از یک زبان به ویژه در دوره ای که در آن زندگی می کنیم یک مزیت بزرگ است.

    اگر به بیش از یک زبان مسلط هستید، می توانید ارائه دهنده ی خدمات ترجمه ای به شرکت هایی باشید که به ترجمه ی اسناد و یافتن کانال های ارتباطی موثر با سازمانها ی خارجی نیازمندند .

    اگر در زمینه خاصی مانند قانون یا دارو و … تجربه ای داشته باشید، می توانید در ارائه ترجمه های فنی متخصص شوید. ارائه خدمات با کیفیت که از تمام شرایط و اصطلاحات مناسب استفاده می کند می تواند به شما در ساختن یک نام در راه اندازی کسب و کار خودتان کمک کند.

  3.  تستر برنامه اگر گوشی هوشمند دارید، می توانید یک تستر برنامه شوید. توسعه دهندگان برنامه ها اغلب باید محصولات خود را بر روی دستگاه های مختلف، مدل ها و نسخه های نرم افزاری گوناگون آزمایش کنند.

    تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که برنامه را دانلود کنید، آن را بر روی گوشی خود نصب کرده و آن را تست کنید.

  4. وبلاگ خود را بسازید آغاز به کار وبلاگ شما یک راه عالی برای تولید درآمد است. شما فقط باید موضوع و سبک مناسب را پیدا کنید که خواننده خوبی را جذب می کند.

    هنگامی که شما جایگاه خود را در بین وبگردان یافتید ، می توانید با فروش آگهی های تبلیغاتی در صفحه خود، درآمد کسب کنید.

  5. ارائه دوره های آنلاین اگر تا به حال کسب و کار و یا سازمان خود را راه اندازی کرده اید یا مدیریت میکنید بی شک دانش ارزشمندی را در زمینه ی کسب و کار خودتان کسب کرده اید که دیگران حاضر به پرداخت پول برای آموختن آن هستند.

    شما می توانید طی دوره ای آنلاین برای کمک به مردم دانش خودتان را ارائه کنید . از بزرگترین بخش های دوره های آنلاین این است که شما باید ساختار دروستان را طراحی کنید .

    به عنوان مثال، اگر شما دانش گسترده ای در مورد بازاریابی در رسانه های اجتماعی داشته باشید، می توانید مجموعه ای از ۱۰ درس را که شامل موضوعاتی مانند افزایش درگیر شدن و کسب درآمد از حساب هایتان هستند، ارائه دهید.

  6.  یک کانال محبوب اجتماعی ایجاد کنیدرسانه های اجتماعی یکی از مؤثرترین کانال های ارتباطی امروز است. اگر گروه بزرگی از طرفداران داشته باشید، ممکن است شرکت ها علاقه مند به استفاده از کانال یا نمایه رسانه های اجتماعی شما به عنوان یک وسیله ی تبلیغاتی باشند، بنابراین شما می توانید درآمد چشمگیری ازفالوران خود کسب کنید.

    شما می توانید با شرکت ها همکاری کنید و تبدیل به یک سفیر نام تجاری باشید. این نه تنها میتواند برای شما سودآور باشد، بلکه باعث شهرت و به وجود آمدن نام تجاری برای خودتان خواهید شد.

  7.  ارائه خدمات مشاورهبسته به زمینه تخصصیتان شما، می توانید خدمات مشاوره ای را ارائه دهید. مشاورین اغلب بیشتر از کارمندان ثابت پول میگیرند و با آزادی بیشتری میتوانند کار کنند.

    این مقام به شما اجازه میدهد که بدون داشتن تعهد بلند مدت بخشی از یک تیم باشید و با انعطاف پذیری بیشتری کار کنید.

منبع : entrepreneur

Leave a Reply