Skip to main content

اندروید 7.0 برای سونی Xperia X

اندروید ۷٫۰ برای سونی Xperia X Performance

نسخه جدید اندروید Android 7.0 Nougat در راه است و همه منتظر ارائه آن، حال دور از انتظار نیست که کمپانی های مطرح تولید گوشی های هوشمند خود را برای این نسخه اندروید آماده کنند و تدارکات دریافت آن را ببینند.
نسخه اولیه اندروید ۷٫۰ برای سونی Xperia X ارائه خواهد شد.

طبق گزارش هی دریافت شده از کاربران و استفاده کنندگان گوشی هوشمند سونی Xperia X Performance ، کمپانی سونی شروع به ثبت نام  برای تست نسخه اولیه اندروید Android 7.0 Nougat برای برنامه بتا کرده است.

این اولین باری نیست که سونی نسخه بتای آپدیت جدید اندروید را بر روی محصول ( گوشی ) شاخص و پرچمدار خود تست و آزمایش می کند. سونی این کار را قبلا هنگام انتشار نسخه اندروید Marshmallow نیز انجام داده بود.

اگر شما صاحب و کاربر یک گوشی هوشمند سونی  Xperia X Performance می باشید و علاقه دارید قبل از انتشار نسخه اصلی آن به طور رسمی ، نسخه اولیه اندروید ۷٫۰ Nougat را بر روی گوشی خود امتحان کنید، شما باید اپلیکیشن رسمی سونی Xperia Beta Program را از  Google Play Store دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

با توجه به گفته ی راهنمای برنامه در Google Play Store، کاربران با ثبت نام در برنامه ی بتا بر روی گوشی سونی Xperia X Performance خود، یک حساب همیشگی نزد سونی ایجاد می کنند.

سونی گفته است که توسط این برنامه بازتاب ها و نظرات کاربران را رد مورد نسخه اولیه بتا دریافت می کنند و تا حد امکان مشکلات موجود در آن را رفع می کنند تا نسخه نهایی بی نقص و همه پسند و موفق باشد.

اینطور که به نظر می رسد و گفته شده است نرم افزار بتا در کل جهان قابل دسترسی نبوده و تنها چند کشور امکان دسترسی به این برنامه را دارند که عبارتند از: سوئد ، نروژ ، فنلاند ، دانمارک ، لیتوانی ، استونی ، لتونی، ایسلند ، ایتالیتا ، اسپانیا  ، پرتغال و هلند .

اطلاعاتی داده نشده است که آیا مناطق دیگری به این لیست اضافه خواهند شد یا نه و همچنین اطلاعاتی نیست که آیا اپلیکیشن بتا برای مدل های دیگر گوشی های هوشمند Xperia ارائه می شود یا نه .

سونی اعلام کرده است که تعداد افرادی که می توانند برای برنامه بتا ثبت نام کنند محدود است، پس اگر علاقه دارید آنرا دریافت کنید عجله کنید.

اندروید ۷٫۰ برای سونی Xperia X

منبع: androidheadlines

Leave a Reply