Skip to main content

تاریخ انتشار و مشخصات گوشی های Nexus Sailfish و Nexus Marlin :

gsmarena_001 (1)

همه ی ما از اینکه کمپانی HTC در نظر دارد نه تنها یک گوشی هوشمند بلکه دو گوشی هوشمند را سال آینده ی میلادی راهی بازار کند خبر داریم.
مشخصات و ویژگی های مختلف هر دو گوشی Nexus Sailfish و Nexus Marlin به بیرون درز کرده است.
حال شاهد این هستیم که هر دو گوشی هوشمند Nexus مجوز FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) را گرفته است و همینطور استفاده از آن در ایالت متحده امریکا تأیید شده است. طبق خبر های منتشر شده توسط برخی سایت ها به نظر میرسد Verizon قرار است هر دو دستگاه گوشی هوشمند را ارائه دهد و دور از انتظار نیست که کار آنها به اتمام رسیده باشد !!!

مشخصات گوشی هوشمند Nexus Sailfish :

فراموش نکنیم گه گوشی Nexus Sailfish باید جانشین موفقی برای Nexus 5X با مشخصاتی همچون : صفحه نمایش ۵ اینجی ۱۰۸۰p ، تراشه اسنپ دراگون ۸۲۰ حتی بالاتر ، رم ۴GB و حافظه ۱۶ و یا ۳۲ GB ، دوربین ۱۲/۸ مگا پیکسلی و باتری ۲۷۷۰ mAh و مطمئنا سیستم عامل Android 7.0 Nougat باشد.
امروز تصاویر جدید درز شده از گوشی Nexus Sailfish مهر تأییدی بر این ویژگی ها بوده اما نمیتوان مطمئن بود که اینها تنها ویژگی های این گوشی هوشمند هستند و هیچ ویژگی متعجب کننده ی دیگری در راه نیست !

مشخصات گوشی هوشمند Nexus Marlin :

مشخصات این گوشی از این قرار است : صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی Quad  که قابل اجرا روی تراشه ی اسنپراگون۸۲۰ یا بالاتر ، رم ۴GB ، دوربین آن مشابه دوربین گوشی Nexus Sailfish   بوده یعنی (دوربین ۱۲/۸ مگا پیکسلیGB ) است ولی مشخصات حافظه ای این گوشی : ۳۲ و ۱۲GB و باتری تا ۳۴۵۰ mAh .

gsmarena_001

gsmarena_002

شاید پس از مدتی ویژگی های دیگر این دو گوشی آشکار شوند اما شاید برخی طرفداران Nexus بخواهند که از الان جناح خود را مشخص کنند ! راستی جناح شما کدام است ؟

منبع خبر

Leave a Reply