Skip to main content
وبلاگ

چگونه به بوک مارک های مرورگر Chrome در دیگر مرورگرها دسترسی داشته باشیم؟

By دسامبر 14, 2020مارس 8th, 2021No Comments

مرورگر کروم دارای ویژگی هماهنگ سازی با دیگر مرورگرهاست که این ویژگی به شما اجازه میدهد که به بوک مارک ها و حتی پسورد های خود در میان دیگر تنظیمات دسترسی داشته باشید.قبلا این بوک مارک ها در اکانت Google Docs شما همگام سازی می شد اما پس از سوئیچ به درایو لیست بوک مارک ها از بین می رفت.در حال حاضر اگر شما میخواهید به لیست بوک مارک های خود دسترسی داشته باشید،احتیاج به Chrome client در دسکتاپ یا موبایل خود دارید.اما اگر ترجیح دهید که از مرورگر دیگری استفاده کنید که برای مثال در ipad شما نصب شده است و یا در کامپیوتری هستید که امکان نصب Chrome روی آن وجود ندارد چه کار می کنید؟

راه حلی که تکنولوژی به ما توصیه میکند استفاده از بوک مارک ها در همه جا برای اتصال به لینک های مورد علاقه شما در فضای ابری است.در اینجا به شما یاد میدهیم که چگونه شروع کنید:

افزونه ی  Bookmarks Anywhere extension را روی مرورگر chrome خود نصب کنید.برای دسترسی به بوک مارک هایتان در اکانت خود نیاز به اهدای مجوز خواهید داشت.

با رفتن به آدرس http://www.bookmarksany.com/bookmarks از هر مرورگری و وارد شدن به اکانت گوگل خود میتوانید تمام بوک مارک های خود را ببینید.

دسترسی به بوک مارک های مرورگر chrome در دیگر مرورگرها با افزونه ی bookmarks anywhere

این روش یک راه حل عالی است برای کسانی که نمی خواهند در دستگاه های مختلف خود به صورت دستی به لینک های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

منبع:cnet.com

Leave a Reply