Skip to main content

HDR مخفف محدوده دینامیکی بالا است و این امکان را به کاربران گوشی های هوشمند می دهد تا از قابلیت عکاسی مدرن بهره بگیرند .
همه با کارایی آن آشنایی دارند: افزایش طیف رنگ ,افزایش پویایی درقسمت های  سایه و روشن  یک تصویر و به طور کلی یک تاثیر اعجاب انگیز بر روی عکاسی به خصوص عکس های مناظر طبیعی دارد .
 اثر HDR بر روی عکس های به دست آمده توسط آن بسیار زیاد است و تفاوت زیادی با عکس های دیگر دارد .
دوربین های گوشی های هوشمند مدرن اغلب دارای ویژگی ISP هستند , به طوری که نیازی نیست شما مدت زمان زیادی را برای تنظیم آن برای گرفتن عکس های پشت سر هم صرف کنید .
 با این حال شما ممکن است بخواهید از چند ترفند برای گرفتن عکس های بهتر با استفاده از قابلیت HDR استفاده کنید .
اولین توصیه برای کسانی که میخواهند عکس های بهتری با استفاده از HDR بگیرند این است که آنها باید اسفاده درست از آن در میحط را بدانند.
دومین توصیه در نظر گرفتن محیطی است که در آن عکاسی صورت می پذیرد به طور مثال
در میحیط هایی که روشنایی در آنها کمتر است شما کمتر نیاز به تبدیل عکس ها به HDR پیدا می کنید.پیشنهاد دیگر برای شما این است که از نرم افزار های دیگر استفاده کنید و بعد آن را با HDR مقایسه کنید .

در مورد آیفون ۶ , اثر HDR در دوربین آن زیاد جالب نیست .شما می توانید از برنامه های دیگری برای تنظیم این قابلیت استفاده کنید و می توانید برنامه های مورد نیاز خود را از App Store با قیمت $۱٫۹۹  خریداری کنید.

با استفاده از قابلیت  اعجاب انگیز HDR  شما می توانید ایده های خاص خوددر عکاسی را پیاده کنید و عکس های جالب با سبک های خاص و حرفه ای بگیرید.
در نهایت شما می توانید از این ویژگی که این روزها در گوشی های پیشرفته وجود دارد استفاده کنید و با آن از عکاسی لذت ببرید .

Leave a Reply