Skip to main content

Android Auto معرکه است – نرم افزاری هوشمند که تمام اطلاعاتی که در حین رانندگی نیاز دارید را بدون پرت کردن حواس شما از جاده در اختیارتان قرار میدهد ، با رابط کاربری ساده و دکمه های بزرگ که استفاده از آن را آسان تر می سازد. ولی مشکل اینجاست که هر کسی به آن دسترسی ندارد مگر اینکه متحمل هزینه ی یک خودروی گران قیمت آخرین مدل کند و در این میان کارخانه هایی هم یافت می شوند که صفحه گوگل را به خودرو های آخرین مدلشان هم وصل نکرده اند.

Android Cars

Android Auto مستقل از ماشین های اندرویدی می شود

گوگل برای رفع این مشکل و رساندن نرم افزار Android Auto به دست عده ی بیشتری از رانندگان سراسر دنیا ، آپدیت بزرگی را برای نسخه موبایل اندروید اتو عرضه می کند که آن را مستقل می سازد. هم اکنون نسخه موبایل نرم افزار فقط دارای قابلیت اتصال به صفحه گوگل اتومبیل را داشته و اخود را با آن همگام سازی کرده و اطلاعات را از روی آن نمایش می دهد. ولی بعد از بروزرسانی Android Auto نسخه ی موبایل نرم افزار دیگر نیازی به خودرو نداشته و همه چیز بطور مستقیم روی گوشی نمایش داده خواهد شد.

Android Auto رابط کاربری موبایل خودرا تغییر داده است که از جمله ی آن می توان به متن های درشت و آسان تر شدن استفاده اشاره کرد. تمام اقدامات پایه از طریق حرف زدن با نرم افزار و فرامین صوتی قابل اجرا خواهد بود و شما می توانید دو دستی به فرمان بچسبید. هم چنین شما می توانید با فرامین صوتی اقدام به برقرای تماس ، فرستادن پیامک ، پخش موزیک و دیگر کار ها بدون برداشتن چشمتان از روی جاده بکنید.

Android Auto اندروید اتو موبایل

هم اکنون برنامه هایی مانند Drivemode وجود دارند که خدمات مشابه را ارائه می دهند و محبوبیت بالایی هم دارند. ولی باید منتظر بود و دید که آیا Android Auto به اندازه ی کافی خوب است که بتواند رقبای خود را به حاشیه براند.

منبع : PhoneArena

Leave a Reply