Skip to main content

ساعت هوشمند سامسونگ

سامسونگ درحال تدارک برای تولید سومین محصول از ساعت های هوشمند خود از سری محصولات Gear S می باشد.
به نظر می رسد ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 در ماه سپتامر ارائه خواهد شد و می خواهد ثابت کند که ساعت هوشمند نبض تپنده تکنولوژی های روز است و رو به زوال نیست.
در وضعیتی که ساعت های هوشمند دیگر کمپانی ها چندان موفق نبوده و مرده به نظر می آیند، آیا سامسونگ می تواند با این محصول از این سری کمپانی ها مجزا باشد؟

ساعت هوشمند سامسونگ Gear S2 که سال پیش دربازار ارائه گردید فروشی بسیار عالی و باور نکردنی داشت.این محصول به محض منتشر شدن بیشتر از دو برابر کل محصولات تکنولوژی های پوشیدنی در کره جنوبی فروش داشت. این واقعا فوق العاده به نظر می رسد.

در زمانی که نام سامسونگ در حال کم نور شدن در بازار محصولات تکنولوژی های پوشیدنی بود و در رقابت با ساعت ها و تکنولوژی های پوشیدنی اپل در حال شکست بود در کمال ناباوری سامسونگ برای ثابت کردن خود و محکم کردن جای پایش این محصول را ارائه کرد و واقعا به هدف خود رسید.

و دیگر محصولش هم که با هدف توجه به سلامتی پوشنده آن را روانه بازار کرد ساعت هوشمند سامسونگ Gear Fit2 بود که این هم باعث دو چندان شدن موفقیت سامسونگ بود.

ساعت هوشمند سامسونگ

تا کنونی شایعاتی را شاهد هستیم که بیانگر اینند که ساعت هوشمند سامسونگ Gear S3 در سه مدل و طرح متفاوت ارائه خواهد شد که نام های آنها عبارتند از: Gear S3 Classic ( متناظر با S2 Classic )، Gear S3 Frontier و Gear S3 Explorer .

به نظر می رسد هر سه مدل دارای نگین هایی در دور ساعت هستند همانند سامسونگ Gear S2 . ولی دارای یک سری از سنسور های جدید هستند که عبارتند از: ارتفاع سنج، فشار سنج، سرعت سنج، همچنین GPS .

دکمه هایی وجود خواهد داشت که دور تا دور نگین ها جاگذاری شده اند، و همینطور دارای بند هایی هست که دارای قابلیت تعویض بسیار آسان هستند.

ساعت هوشمند سامسونگ

منبع: androidpit

اخبار مرتبط:

معرفی ساعت هوشمند Samsung gear s2

ساعت هوشمند Apple Watch 2

ایده ساعت هوشمند Samsung برای تبدیل دست به نمایشگر لمسی

آسیب پذیری های امنیتی ساعت های هوشمند

Leave a Reply