Skip to main content

اين کار به سادگى و با اجرا کردن دستورات زير امکان­پذير است. افراد زيادى در اينترنت وجود دارند که مي­توان از آن­ها يارى گرفت.از آن جمله مي­توان بهJoe Vitale، Jay Abraham،Cory Rudl،Mark Joyner اشاره کرد که از افراد سرشناس در نوشتن تبليغات هستند. در اينترنت گشتى بزنيد و دست­نوشته­ هاى اين اشخاص را پيدا کنيد. در حالي­که تبليغات را مي­خوانيد از خود بپرسيد: «چه چيزى اين تبليغ را از ساير تبليغ­ها اين­چنين متمايز کرده است؟» اگر اين کار را ادامه دهيد، کليد جادويى موفقيت آن­ها را خواهيد يافت.

راه هايى آسان براى جلب مشتريان به سايت

چيزى که در حين خواندن اين متن­ها با آن روبه­ رو مي­شويد، ترفندى است که آن­ها براى فروش محصولات خود از آن استفاده مي­کنند. ترفند زيرکانه­ى آن­ها اين است…..

راه هايى آسان براى جلب مشتريان به سايتهمه­ ى آن­ها يک عنوان جذاب و گيرا دارند و به دنبال آن متنى مي­آيد که بيننده را به خواندن ادامه­ى متن ترغيب مي­کند. شما به هيچ وجه از خواندن ادامه آن منصرف نخواهيد شد. اين همان ترفند ساده اي­ است که آن­ها به کار مي­برند. ولى براى بار اول نوشتن چنين متنى کار چندان ساده­اى هم نيست.

نوشتن متنى که فروش شما را مثل آب شدن يخ در آفتاب گرم تابستان سرعت ببخشد، به کمى تمرين و اطلاعاتى درباره­ى طرز رفتار مردم نياز دارد. چند مورد از اين اطلاعات را به زودى براي­تان بازگو خواهم کرد.

چند دقيقه فکر کنيد، از بين سايت­هايى که به طور پراکنده و سريع آن­ها را مرور کرده­ايد چه تعداد نظرتان را به سرعت به خود جذب و شما را به خواندن مطالب ترغيب کرده است؟

پس هميشه قبل از اين­که سايتى را طراحى کنيد، به خاطر داشته باشيد که هرگز نماى ظاهرى سايت به تنهايى مشتري­ها را جذب نمي­کند، چون آن­ها ظاهر سايت را تنها وقتى دوست دارند که عبارات و کلمات شما آن­ها را قانع کند.

راه هايى آسان براى جلب مشتريان به سايت

 

من در مورد تبليغات الکترونيکى ابتدا مبلغى را براى نوشتن يک تبليغ جذاب و گيرا هزينه مي­کنم و اگر چيزى باقى بماند براى طراحى گرافيکى سايت خرج مي­کنم.

آيا تا به حال با بسيارى از سايت­هاى زيبا روبه­ رو نشده­ايد که حتا در فروش يکى از کالاهاى کوچک خود ناتوان هستند؟ فکر مي­کنيد چرا چنين اتفاقى مي­افتد؟ چون بيش­تر آن­ها فقط طراحان گرافيکى هستند و از نوشتن تبليغات چيزى سر در نمي­آورند.
کسانى که فکر مى کنند بعد از اين که سايت را روى اينترنت قرار دادند، ميليون­ها نفر به سمت آن هجوم مي­آورند، سخت در اشتباه هستند.آن­ها تجربه­ى سختى را پشت سر خواهند گذاشت و در نهايت خواهند فهميد که اشتباه بزرگى مرتکب شده اند!
ممکن است شخصى با اين توصيفات را بشناسيد و يا خودتان دچار چنين سرنوشتى شده باشيد، ولى نا اميد نباشيد هنوز فرصت براى جبران باقيست!

بهتر است ابتدا ياد بگيريد چ­گونه يک تبليغ گيرا و جذاب بنويسيد و در وقت و هزينه خود صرفه­ جويى کنيد. من بسيار توصيه مي­کنم که ابتدا بر روى نوشتن تبليغ، تمرين کنيد. سپس پيش از اين­که پول خود را براى ثبت دامنه و اجاره­ى فضا، برنامه نويسى و طراحى آن خرج کنيد، آن را آزمايش کنيد و وقث و هزينه ارزشمند خود را بيش­تر از اين هدر ندهيد!
اکنون قبل از اين که وب سايت بعدى را طراحى کنيد، “ساختار” نوشتن يک تبليغ گيرا را توضيح مي­دهم:

Leave a Reply