Skip to main content

ميدونم که شما به چي فکر ميکنيد ، خوبه ، يک مقاله ديگه درباره ايجاد کردن آمد و شد در وب سايت . خوب اين مهم است که وب سايت شما داراي ترافيک باشد .

ده قدم براي افزايش ترافيک وب سايت

اين يک محيط غير حساس ايجاد ميکند براي داشتن يک وب سايت که بيش از همه مفيد است و در جهان کسي در مورد آن چيزي نمي داند . اين مقاله ۱۰ روش کم هزينه براي ايجاد ترافيک در وب سايت شما معرفي ميکند . لذت ببريد.

ده قدم براي افزايش ترافيک وب سايت

  • لينک هاي خود را با سايت هايي که حاوي مطالبي مشابه مطالب شما است ، داد و ستد کنيد .

وقتي که بازديد کنندگان براي شما مهم باشند ، مسلما بازديد کنندگان هدف دار براي شما واقعا مهم هستند . اگر وب سايت شما در مورد سگها است ، اين کار احمقانه اي است که لينک هاي خود را با سايتهايي متعلق به مردمي هست که از سگ متنفرند ، معاوضه کنيد . براي آنکه اين يک عمل ضد پيشرفت است و عاقلانه نيست .نه ، اين روش داد و ستد لينک ها براي کار نيست .بهتره اين کار با سايت هايي انجام شود که موضوعي را پوشش ميدهند که با موضوع شما مرتبط است .

  • انتشار يک وبلاگ

پرداختن به منافع يک وبلاگ از اين موضوع اين بحث خارج است و من وقت توضيح آن را ندارم . فقط ميدونم که موتور هاي جستجو به وبلاگ ها علاقه دارند که دارندگان وب لاگها را با ديگر وبلاگ داران بطور مکرر به هم متصل کنند .

  • انتشار خبرنامه خودتان

اکنون من ميدونم شما چي فکر ميکنيد . انتشار يک خبرنامه ؟ به نظر مي رسه که کار زيادي نميتونه انجام بده . خوب بله ميتونه . ولي اگرشما خبرنامه تان را در مورد چيزهايي که ار آن سود ميبريد بنويسيد ، ابدا خوب کار نخواهد کرد . مطالبتان را خارج از کاغذ يا يک محيط خاص نميتوانيد بنويسيد ؟ در اين مورد نگران نباشيد ، در اينترنت مکانهاي online فراواني هست که شما ميتونيد که از آنجا مطالب رايگان در دسته بندي هاي منظم را متوانيد دريافت کنيد . فقط کافيست به موتور جستجو مورد علاقه تان مراجعه کره ور در فهرست مقاله ها مورد نظر را تايپ کنيد . و شما از تعداد مواردي که در نتيجه جستجو مي آيد قطعا متعجب خواهيد شد .

  • عرضه کردن رايگان بعضي از مطالب که به موضوع اصلي شما مرتبط است .

مردم freebies را دوست دارند . مطمعن شويد که مطالب شما با کيفيت است و به موضوع اصلي شما مرتبط است . اين خوب است که شما قبل از دريافت freebies توسط کاربر آدرس ايميل کاربر را بخواهيد . اين راه خوبي براي جمع آوري سريع ليست افرادي که به موضوعات سايت شما علاقه دارند ميباشد .

  • مبادله کردن تبليغات با ديگر منتشران مجله الکترونيکي

مجله هاي الکترونيکي که با موضوع شما مطابق هستند را جستجو کنيد و تبليغات خود را با آنها مبادله کنيد . بعضي منتشران با اين نوع مبادله براي مدت کوتاهي موافقت ميکنند ، مخصوصا اگر مخارجي را هم تقبل کنيد .

  • شرکت کردن در محل هاي اجتماع عمومي در اينترنت online forums
  • منتشر کردن آدرس وب سايت در هر چيزي که پخش ميکنيد ، کتاب ، کارت ويزيت ، کاتالوگ و بروشور
  • مطالعه هر چيزي که به شما در مورد ايجاد آمد شد در وب سايت کمک کند .

این شديدا مهم است که در اين مورد مطالعه کنيد چون اينترنت دقيقه به دقيقه تغيير ميکند .ثبت نام کردن در مجله هاي الکترونيکي ، خواندن کتابهاب الکترونيکي ، و خواندن مطالب موجود در forums . تمام اين منابع به شما کمک ميکند تا همچنان در جريان آخرين تحولات و اخبار در اينترنت باشيد .

  • پرسيدن سوالاتي که در مورد آنها فگر ميکنيد از فروشگاه هاي اينترنتي

بعضي از فروشگاه هاي اينترنتي ميتونند شما را براي موفقيت راهنمايي کنند ، خصوصا اگر با آنها آشنا نيز باشبد . اگر انها به شما را در راه موفقيت کمک کنند ، آنها نيز موفق ميشوند . فراموش نکنيد فقط سوالهاي بي اهميت سوالهاي پرسيده نشده هستند .

  • وقتي که شما ايده جديدي به ذهنتان خطور کرد ، از آن استفاده کنيد .

بهتره که اين خارج از فقط يک حرف باشد ولي اگر ايده جالبي به ذهن شما رسيد متوانيد در هنگامي که تحقيقتان را انجام مي دهيد به سادگي آن را انجام داده و از تمام آن استفاده کنيد . چرا شما تمام تحقيق را در اولين مرتبه انجام ميدهيد ؟

Leave a Reply