تبلیغات همیشه در موفقیت انتقال پیام و افزایش فروش نقش قابل توجهی داشته است ، اما نه هر نوع تبلیغی. برای داشتن یک اثر تبلیغاتی موفق باید همیشه محدودیت زمان و سرمایه را در نظر گرفت ؛ چرا که بیننده ی شما همیشه در انتظار تماشای ادامه ی برنامه ی تلویزیونی اش نیست . علاوه بر این باید شیوه ی انتقال پیامتان به قدری جذاب باشد که در نگاه اول مخاطب را به تماشای دعوت کند ، آن هم به شیوه ای جدید.
در ادامه قصد نمایش چند تا از تبلیغات موفقی را داریم که با بهره گیری از عنصر
خلاقیت در تبلیغات
در عرض کوتاه ترین زمان پیام خود را به بهترین وجه به مخاطب انتقال میدهند.