Skip to main content

بنا به گزارشی که توسط OnLeaks@ و سایت uSwitch منتشر شده ، در ادامه ی این پست شاهد رندرهایی منتسب به گوشی Nexus گوگل که توسط کمپانی Huawei در حال ساخت است، خواهید بود.

این رندرها بر اساس طرح هایی که از هوآوی به یک شرکت دست اندرکار فرستاده شده میباشند و به همین سبب انتظار می رود که گوشی هم بسیار شبیه به آن ها باشد ؛ ولی در هر صورت نمیتوان از دقیق بودن این مطلب مطمئن بود.

همانند نکسوسی که LG مشغول به ساخت آن است، نکسوس هوآوی هم دارای حسگر تشخیص اثرانگشت در پشت دستگاه ، کمی پایین تر از دوربین میباشد. بعلاوه دو بلندگو در جلو و یک پورت USB Type C.

تا به این لحظه از مشخصات دستگاه همین قدر شنیده ایم که قطر صفحه نمایش آن ۵٫۷ اینچ بوده که گفته می شود دارای ابعاد ۱۵۹٫۴ * ۷۸٫۳ * ۶٫۶/۸٫۵ میلیمتر میباشد. همچنین گفته شده که گوگل و هوآوی در حال تلاش بر روی یک مدل کوچک تر با قطر ۵٫۵ اینچ هم هستند. هر دو مدل باید رزولوشنی برابر با ۱۴۴۰×۲۵۶۰ یا همان Quad HD داشته باشند.

در مورد رنگ گوشی به طرز قاطع نمیتوان نظر داد،وجود نوار سفید در بخش بالایی به زیبایی آن افزوده است. در ادامه شاهد تصاویر رندر شده از نکسوس ساخت هوآوی باشید.

رندر google nexus هوآوی

رندر google nexus هوآوی

رندر google nexus هوآوی

رندر google nexus هوآوی

منبع : PhoneArena

Leave a Reply